י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מדוע התגלגל חבר המועצה מבורו פארק מצחוק?

דוד גרינפלד, חבר העיריה הטרי מאיזור בורו-פארק, דורש: מצלמות בכל תחנות הרכבת התחתית • כששאל מה עושים כדי שמפתחות המנהרות לא יועתקו ויועברו לטררויסטים - נענה: על כל מפתח יש כיתוב "אסור להעתיק"

רכבת תחתית בניו יורק. צילום: מאיר פלסקין
רכבת תחתית בניו יורק. צילום: מאיר פלסקין

דוד גרינפלד, חבר העיריה הטרי מאיזור בורו-פארק, יצא בתקיפות נגד חברת הרכבות הניו יורקית ה-MTA, בדרישה להתקין מיידית מצלמות אבטחה בכל תחנות הרכבת התחתית בניו-יורק, ובכללן בתחנות הממוקמות בשכונת בורו-פארק ופלטבוש.

בדיון משותף של ועדת התחבורה לבטיחות הציבור, שהתקיימה במועצת העיר ביום חמישי האחרון, דרש חבר המועצה לפעול במהירות כדי להבטיח את שלומם של הנוסעים, זאת בעקבות אירוע הטרור שנמנע ב'טיימס סקוור' במנהטן.

"כל תחנות הרכבת שבעיר צריכות להיות מוגנות במצלמות אבטחה, אמצעי שהינו בסיסי ביותר לאבטח את ארבע מיליון הנוסעים בכל יום. MTA צריכה לעמוד מאחורי ההבטחה שלה, ולהעניק תחושת ביטחון בכל תחנות הרכבת בעיר. אי הביצוע וחוסר היכולת שלהם לשמור על הרציפים, יעודד את הטרוריסטים המבקשים לתקוף את מערכת התחבורה", אמר.

גרינפלד הדגיש את הניהול הכושל של חברת הרכבות בשיפורי אבטחה. הוא סיפר שידוע לו כי ישנם כמות לא ידועה של מפתחות שניתנו לעובדים, המאפשרות כניסה למערכת הרכבת התחתית, ואשר חלקם הועתקו ומאפשרים כניסה ללא אישור למנהרות.

בעקבות כך ביקש גרינפלד להבין ממנהלי הרכבת מה הם אמצעי האבטחה הננקטים כדי שהמפתחות לא יועתקו בעתיד. בתגובת נענה, כי על כל מפתח חתום הכיתוב "אסור להעתיק".

גרינפלד שלא יכול להתאפק מלצחוק, הציע להתקין את מנעול החברה הישראלית 'רב בריח', הידועה כקשה לפריצה ומוגנת בפני העתקה.

כמו כן ביקש גרינפלד לדעת מה התחדש עם הבטחת החברה להתקין ממסרים עבור קליטה לטלפונים סלולריים במנהרות הרכבת, דבר שאושר כבר לפני חמש שנים, אך לא בוצע עד עתה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד