י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הרב וולפא: תעיפו את נתניהו השקרן

ביבי מתכנן להשתתף בחגיגות 'יום ירושלים' בישיבת 'מרכז הרב' • הביקור היה לצנינים בעיני הרב שלום דב וולפא מ'המטה למען ארץ ישראל', שכתב לראשי 'מרכז הרב': "אל תתנו לו לדרוך אצלכם"

"אינו ראוי שכף רגלו תדרך בישיבה הקדושה" הרב וולפא
"אינו ראוי שכף רגלו תדרך בישיבה הקדושה" הרב וולפא

כמידי שנה, ב'יום ירושלים', חוגגים בישיבת 'מרכז הרב' את החגיגה המסורתית, יחד עם אלפי הבחורים, הבוגרים ואלפי אנשים שבאים מכל רחבי הארץ.

גם השנה יחגגו בשעות הקרובות את החגיגה המסורתית, ובנוסף יציינו את רציחתם של 8 הנרצחים בפיגוע הנורא שהתרחש בספריית הישיבה לפני קצת יותר משנתיים.

את האירוע פוקדים מידי שנה, ראש הממשלה, הנשיא, רבנים, ח"כים ואישי ציבור. גם השנה הוזמנו האורחים, אך יש מי שרואה בהזמנה הזו פגיעה בעיר הקודש ובציבור עצמו.

הרב שלום דב וולפא, ראש 'המטה להצלת העם והארץ' שיגר הבוקר (ג) מכתב שנשלח לרבנים בישיבה, ובו ביקש שלא יזמינו את ראש הממשלה לאירוע המסורתי, היות ומדובר ב'יום ירושלים', ולא ייתכן להזמין אדם שמקפיא את הבנייה בעיר ומתכנן לחלק אותה.

"נדהמתי לשמוע שראש הממשלה מר בנימין נתניהו, יהיה האורח המרכזי בחגיגות יום ירושלים במרכז הרב. אני בטוח שהביקור תוכנן מראש עוד לפני שנודעו הסיכומים בינו לבין האמריקאים על הקפאת הבניה בעיר ירושלים, אולם לאחר שנודע הדבר, למען כבודה של ארץ וירושלים, יש לבטל לאלתר את הביקור שיגרום לחילול שם שמיים, ומתן לגיטימציה לחלוקת ירושלים", כותב הרב וולפא.

"מר נתניהו, שהפר את השבועה האלוקית, "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני", ומכנה בלעג את אוהבי ארץ ישראל והדבקים בה בשם "משיחיים", אינו ראוי שכף רגלו, תדרך בישיבה הקדושה ב"מרכז הרב" שקירותיה ספוגים בתורה, תפילה וקדושה ובדמם של תלמידי הישיבה שנטבחו על קידוש השם.

"נתניהו, אינו ראוי לבוא לישיבה שרבבות תלמידיה מיישבים את הארץ הקדושה לגבולותיה, ורבים מבניה מסרו את נפשם על קדושת התורה העם והארץ. פעם אחר פעם משקר נתניהו, ביודעין את נאמני ארץ ישראל, והנזקים שהוא גרם לארץ ישראל וירושלים גרועים עשרת מונים מכל ראשי ממשלות השמאל גם יחד".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד