י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא צריך לנקר עיניים

צפו: רבי יואלי הדגים לילדים איך להתחפש בזול

המשפיע רבי יואלי ראטה שהדהים את העולם לפני כמה שנים בחתונה שערך במחיר רצפה, ונערכה בישיבה בה הוא משמש כראש ישיבה, מנחיל את החינוך לצמצום בהוצאות גם לצעירי הצאן. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו מהמשפיע כשהוא מדגים לילדים בחיידר איך להתחפש ללא עלות | צפו

צפו: רבי יואלי הדגים לילדים איך להתחפש בזול
המשפיע ר' יואלי ראטה מציג לילדים צילום: צילומסך

המשפיע הנודע רבי יואל ראטה מארה"ב, המשמש כראש ישיבת 'תפארת התורה' ברסלב בויליאמסבורג שבברוקלין, הגיע לביקור בתלמוד תורה ברסלב בליבערטי בארה"ב העומד תחת נשיאותו והדגים לתלמידים שאפשר לעשות תחפושות בלי להשקיע כסף.

בשיעור לכיתה ד' בתלמוד תורה בקרית ברסלב שם יש לו קהילה עם כ-100 משפחות הגיע רבי יואל ראטה לביקור אצל התלמידים.

במהלך ביקורו סיפר להם על סיפור המגילה וענייני פורים, בתוך השיחה, הוא אמר לילדים שלא צריך תחפושות יקרות. כידוע המשפיע הנחיל לתלמידיו שלא צריך להוציא כסף על חתונות מנקרות עיניים וכעת מנחיל את השיטה המיוחדת גם לצעירי הצאן.

בתיעוד וידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים' מדגים להם ר' יואלי איך שהוא מתחפש לרב, כשהוא שם צעיף על הראש וטישו כפאות וזקן ואז הוא מסתובב לברך את הילדים, במהלך השיעור הוא גם  הופך את המשקפיים לקול קולות הצחוק של הילדים.

המשפיע הסביר לילדים שלא לנדנד להורים שרוצים כל מיני סוגי תחפושות, וגם לא להכאיב לילדים שלא התחפשו בתחפושות מיוחדות מפאת חוסר בממון.

יצוין שהערב (רביעי) תתקיים חתונת בנו השני בהיכל הישיבה בויליאמסבורג, התלמידים מציינים שזה החתונה העשרים בישיבה שנערכת ללא עלות למחותנים כלל.

הרב יואל ראטה ברסלב פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד