י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עומדים לצד ישראל

שר החוץ הגרמני: "פלסטין אינה מדינה לפי החוק הבינלאומי"

לאחר ההחלטה השערורייתית של בית הדין הבינלאומי בהאג, לאפשר פתיחת חקירה נגד ישראל בחשד לפשעי מלחמה, שר החוץ של גרמניה הייקו מאס, הגיב ואמר כי לבית הדין בהאג אין סמכות לדון בנושא הישראלי-פלסטיני

שר החוץ הגרמני: "פלסטין אינה מדינה לפי החוק הבינלאומי"
הרב טייכטל עם בכיר בממשל הגרמני צילום: בחדרי חרדים

"עמדתנו המשפטית לגבי סמכות בית הדין הפלילי לא השתנתה", אמר שר החוץ הגרמני הייקו מאס והוסיף כי פלסטין אינה מדינה לפי החוק הבינלאומי. הרב טייכטל רבה של ברלין אמר לשר החוץ הגרמני: "מעריכים את תמיכתך בישראל".

בעקבות דבריו, שיגר אליו ידידו הוותיק, רבה של ברלין הרב יהודה טייכטל, איגרת מיוחדת, ובה הודה לו בחום על תמיכתו בישראל. "רק לפני חודש אמרת לי שאתה יכול להבטיח לי ששום דבר לא ישתנה בכל מה שנוגע לתמיכה שלך לחיים היהודים, ליהדות ולישראל. הוספת ואמרת שהתמיכה שלך בישראל זה חלק מה-DNA שלך ושאני אוכל תמיד לסמוך על זה בעתיד. שמחתי לראות שעמדת בהבטחתך ושוב עמדת להגנת ארץ ישראל".

הרב טייכטל הוסיף וכתב לשר החוץ כי "תמיכתך בארץ ישראל, מצטרפת לתמיכתך המלאה והמרגשת בהתפתחות היהדות בגרמניה, כפי שאתה דואג להבליט בפומבי בכל פעם מחדש".

כזכור בחודש שעבר ספר מיוחד שיצא לאור בשפה הגרמנית, וגדוש באוצרות חכמה יהודית בחלוקה מסודרת לימות השבוע, חולק לצמרת השלטון והכלכלה בגרמניה על ידי רבה של ברלין הרב טייכטל.

בכירי הממשל הגרמני קיבלו את הספר המיוחד בשפה הגרמנית, המשלב חכמה יהודית-חסידית מסודר לפי ימי החודש. הספר מתבסס על תורת הרבי מליובאוויטש לפרשות השבוע.

גרמניה פלסטין ישראל הרב יהודה טייכטל הייקו מאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד