י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שמחה בקהילה החרדית בראשון לציון

הגר"מ נחשוני קבע מזוזה בבית שלמה ומסר שיחה

בראשון לציון הרחיבו את גבולות הקדושה. הגאון רבי משה נחשוני הגיע למוסדות בית שלמה שבנשיאות הגאון רבי שלמה דשן בכדי לקבוע מזוזה לרגל הרחבת המוסדות ומסר שיחת חיזוק לאברכי הכולל

הגר"מ נחשוני קבע מזוזה בבית שלמה ומסר שיחה
קביעת מזוזות במוסדות בית שלמה בראשל"צ צילום: באדיבות המצלם

התרגשות רבה בקהילה החרדית בראשון לציון לרגל הרחבת גבולות מרכז מוסדות 'בית שלמה' השוכנת בשכונת רמת אליהו שבהם מרוכזים כולל אברכים לבני עליה מטובי עולם הישיבות.

חלקם העתיקו את משכנם לעיר ראשון לציון כדי לפתח את הקהילה ולקרב את אחינו בני ישראל תושבי המקום הצמאים לדבר השם זו הלכה, ששומעים כל יום שיעורים כסדרם מפי ראש המוסדות הגאון הרב שלמה דשן.

לאחר מעמד קביעת המזוזה ע"י המרא דאתרא הגאון רבי משה נחשוני, רב הקהילה החרדית בראשון לציון שהגיע לפאר ולחזק את האברכים הכולל ואנשי הקהילה, הוא מסר שיעור מיוחד בסוגיות עמוקות בענייני כשרות מתוך ניסיונו כרב הפוסק של מחלקת הכשרות בראשון לציון עשרות בשנים.

בסיום דבריו עורר את הציבור שצריך להתחזק בשימת לב מיוחדת על פרטי כשרות המאכלים והכשרויות המגיעות מחו"ל. ושיבח את ראש המוסדות הגאון הרב שלמה דשן הנושא בעול המוסדות גם בזמנים קשים וקרה לציבור לתמוך ולחזק את המוסדות בית שלמה המרבה תורה ויראת שמים בראשון לציון.

קביעת מזוזה ראשון לציון משה נחשוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד