י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
השקט שאחרי הסערה

החזיר את הממלכתיות והנינוחות: כך מתנהל הבית הלבן תחת ביידן

למעט החיבה לקריאת החדשות בעיתונים מודפסים' הנשיא החדש מנהיג אורח חיים וסדר עבודה שונה לחלוטין מקודמו בתפקיד. חודש לאחר כניסתו לתפקיד ורוח אחרת מנשבת במסדרונות ואגפי הבית הלבן, כלי התקשורת בארה"ב כבר מצאו את ההבדלים הגדולים ושמים עליהם זרקור

החזיר את הממלכתיות והנינוחות: כך מתנהל הבית הלבן תחת ביידן
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן צילום: מתוך האינסטגרם שלו

ג'ו ביידן נשיאה ה-46 של ארצות הברית, כיהן הרבה שנים כסנטור, ואט אט התחדד אצלו הרצון להשתלט על הבית הלבן ולכהן בתפקיד מפקדה העליון של צבא ארצות הברית ונשיא מעצמת העולם. משהניח ביידן את ידיו על התפקיד הנחשק הוא מנצל ומתענג על כל רגע.

בעוד שהבוקר תחת כהונתו של דונלד טראמפ נפתח מידי יום בסערת ציוצים, על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית הבוקר של ביידן נפתח בכוס קפה יחד עם רעייתו, הגברת הראשונה.

ובעוד שהחדר הסגלגל בתקופת טראמפ רעש וגעש כאופיו הנמרץ והמתלהב. אצל ביידן אם לא הוזמנתם או תואמה הגעתכם אל החדר, אין לכם מה לחפש שם. שם מקומו של הנשיא הלוקח את תפקידו ברצינות רבה. 

הבדל נוסף בין שני המנהיגים, הנוכחי והלשעבר, היא שעת ההגעה לחדר הסגלגל. ביידן כבר בשעה 9 בבוקר מתייצב במקום, ואילו קודמו טראמפ נהג להופיע רק בשעה 12. עד אז, היה הנשיא עסוק בציוצים ומעקב אחרי כלי התקשורת.

גם ברשתות החברתיות אותן טראמפ ניהל ביד רמה. ביידן מצדו הפקיד את המלאכה בידי דובריו. הוא עצמו נכנס למיטה כבר בשעה 22:00 בערב, אחרי ארוחת ערב עם הגברת הראשונה. סיכום של הקפה המשותף של הבוקר.

ג'ו ביידן דונאלד טראמפ נשיא ארצות הברית הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד