י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מסכם חודש

הנשיא ביידן: "מספיק, נמאס לי לדבר על טראמפ"

חודש אחרי שהושבע כנשיאה ה-46 של ארה"ב וכנשיא המבוגר ביותר שנכנס לתפקיד, מעניק ג'ו ביידן ראיון לתקשורת האמריקנית בו הוא חושף מעט מחייו הפרטיים וההסתגלות למגורים בבית הלבן

הנשיא ביידן: "מספיק, נמאס לי לדבר על טראמפ"
ג'ו ביידן/ דונלד טראמפ צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ/unsplash

הנשיא ביידן אמר בראיון לתקשורת האמריקאית כי "במשך ארבע שנים, כל מה שהיה בחדשות הוא טראמפ, בארבע השנים הבאות אני רוצה לוודא שכל החדשות הן על העם האמריקני, נמאס לי לדבר על טראמפ" אמר ביידן.

בנוסף אמר הנשיא ג'ו ביידן ביום שלישי, כי דיבר עם כל אחד מהנשיאים לשעבר החיים למעט אחד, וכי מעולם לא היה בבית המגורים בבית הלבן אפילו אחרי שהיה שמונה שנים סגן נשיא של ברק אובמה.

ביידן חשף את הפרטים אודות החודש הראשון שלו כנשיא בראיון ארוך לרשת CNN, "אלה שיחות פרטיות" אמר ביידן על שיחותיו עם קודמיו בתפקיד. "אבל כולם הרימו את הטלפון כדי להתקשר אלי, למעט אחד". הנשיאים החיים הם ג'ימי קרטר, ביל קלינטון, ג'ורג' בוש, ברק אובמה ודונלד טראמפ. כולם היו בהשבעה של ביידן, למעט קרטר שלא הגיע בגלל גילו וחשש מקורונה, טראמפ גם לא היה לאחר שאיבד את הנשיאות ולא היה לו כל חשק להגיע.

"במשך ארבע שנים, כל מה שהיה בחדשות הוא טראמפ. בארבע השנים הבאות אני רוצה לוודא שכל החדשות הן על העם האמריקני, נמאס לי לדבר על טראמפ" אמר ביידן. לגבי ההרגשה בבית הלבן כנשיא אמר ביידן, "אני קם בבוקר ומסתכל על ג'יל (אשתו) ואומר "איפה אנחנו" אמר ביידן בהתייחס לאשתו מזה יותר מארבעים שנה. לדבריו, למרות היותו נשיא ארבעה שבועות בלבד זה מרגיש כמו ארבע שנים.

הוא גילה גם שלמרות שמונה שנים בבית הלבן תחת הנשיא אובמה, הוא מעולם לא היה בבית המגורים עצמו בבית הלבן. בנוסף הוא שיבח את עובדי המגורים שנשארים בדרך כלל בתפקיד מנשיא אחד למשנהו וידועים בשיקול דעתם ומאד מסורים בעבודתם.

ג'ו ביידן דונאלד טראמפ הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד