י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשרים משובחים

"לעשות אותם ימי משתה ושמחה": שמחת פורים עד הבית

רשת הקצביות וול-דאן מביאה לכם את שמחת הפורים עד דלת הבית. שמעון אסרף, מבעלי הרשת: "ממשיכים לשרת את לקוחותינו כמו בימי הסגר. אני קורא לכולם להקדים את ההזמנות ולהתענג בשולחן החג והשבת עם בשר איכותי, טרי ומהודר".

"לעשות אותם ימי משתה ושמחה": שמחת פורים עד הבית
בשרי וול דאן צילום: יח"צ

"אין שמחה אלא בבשר ויין". ריחו המשכר של חג הפורים נישא באוויר וברשת וול-דאן כבר אורזים לכם מנות משובחות שיפארו לכם את סעודת החג בטעם וריח המוכרים והאהובים מבית וול-דאן.

רשת הקצביות הידועה של מותג הבשר הוותיק וול-דאן, החלה בימים האחרונים בהכנות קדחתניות ובהתארגנות אחרונה לקראת ימי הפורים, כדי לעמוד בעומס ההזמנות הצפוי כמידי שנה. ברשת - הפרושה בסניפים מפוארים מירושלים ועד אזור המרכז, ומשרתת אלפי לקוחות מרוצים - עושים הכול על מנת שלא יחסר לאף משפחה בשר טרי ואיכותי לחג הפורים ולשבת שאחריו. לדברי שמעון אסרף, מבעלי המותג, זו "הזדמנות מצוינת לנצל את המגוון המשובח של מוצרי הבשר והמוצרים הנלווים, ליהנות ממחירים מפתיעים, ולהתענג בשמחת בשר ויין מהודרים, טעימים ועסיסיים".

כזכור, רשת קצביות וול-דאן מתהדרת בהכשר המהודר של בד"ץ 'העדה החרדית' על שחיטה מקומית תוך הקפדה על חומרות הבית יוסף והוראות הרמ"א, כאשר לאחרונה אף זכתה הרשת לקבל את חותמתו של רבה הראשי של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, המשמש גם כראש מערך הכשרות 'מהדרין ירושלים', ואשר נציג מטעמו מוודא את קיום הנחיותיו על מנת להנגיש בשר איכותי ומהודר לכל בית ישראל.

עם פתיחתו של הסניף הירושלמי החדש בשכונת הר-נוף, נהנות עוד ועוד משפחות מהמגוון והטעם של מוצרי הרשת. מלבד בשר איכותי, טרי ועסיסי, ניתן ליהנות גם ממוצרי וול-דאן נלווים. בין היתר, ניתן למצוא במדפי הרשת גם רטבים, תבלינים, חמוצים, ציפויים לטיגון, מבחר עשיר של יינות משובחים, ומוצרי בשר ועוף נוספים כגון: סדרת נקניקיות משובחת, מוצרי מאפה, ועוד קרוב למאה מוצרים המשדרגים כל ארוחה, סעודות שבת וחג, וערבי על-האש.


מבצעי וול דאן לפורים • קרדיט: יח"צ

אסרף מגלה, כי איכות הבשרים הידועה של וול-דאן נובעת כתוצאה משחיטת עגלים צעירים האוכלים במרעה חופשי. לדבריו, בשר עגלים אלו הוא מן המשובחים ביותר - "בניגוד למקומות אחרים, אצלנו מדובר בטלה צעיר כבן חודש שידוע באיכותו ובטעמו שלא נפגמים מעודף שומן או ריח". עוד הוא מוסיף, כי "יעידו על כך אלפי לקוחותינו הנאמנים שיודעים איפה אפשר לקבל בשר באיכות ובטעם ללא פשרות".

בוול-דאן יוצאים בקריאה לציבור הלקוחות – חדשים גם ישנים - להמשיך וליהנות משירות האון-ליין באמצעות מגוון ערוצים, להזמין ולקבל את המשלוח עד פתח הבית עוד באותו יום. אסרף מזכיר, כי "למרות שלקוח רוכש ב'און-ליין', תמיד ניצור איתו קשר ונתעניין אם הכול בסדר ואם היה מרוצה מהרכישה. כך גם בקנייה עצמית בחנות – הקצבים יהיו קשובים לצרכי הלקוח, יעניקו הסבר מפורט על דרכי הבישול או האפייה הנכונים כמו גם על זמני האפייה הראויים, כדי שבסופו של דבר יגיע לצלחת בשר עסיסי, איכותי וטעים". בנוסף, מדגיש אסרף את ההקפדה הרבה בסניפי הרשת על הנחיות משרד הבריאות, והוא מודה ללקוחותיו "על האמון הרב לאורך השנים ועל כך שהמשיכו ליהנות ממותג הבשר בימי הסגר כמו גם בימים הסגריריים של השבוע האחרון".

להזמנות מהיום להיום:

משלוחים חינם בהזמנה מעל 500 ₪!

ירושלים: המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335  

ירושלים: אהליאב 21 רוממה: 02-5313335

ירושלים: חי טייב 15 הר-נוף: 02-6511841

רעננה: האחוזה 94: 09-8865833

בית שמש: ישעיהו הנביא 4: 02-5313350

אונליין:  weldone.co.il

וואטסאפ: ירושלים: 052-7117344  בני ברק: 054-9950979

 

 

 

בשר פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד