י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חיפש שקט ושלווה

מבוקש בריטי הסגיר עצמו למשטרה כי לא רצה לבלות בבית בסגר

גבר בריטי שנמאס לו להיות יחד עם בני הבית בסגר, הסגיר את עצמו למשטרה. "אני רוצה לחזור לכלא בשביל שיהיה לי שקט" | במהלך הקורונה, אחד מכל 12 אינו מדבר עם חבר או קרוב משפחה בגלל חילוקי דעות

מבוקש בריטי הסגיר עצמו למשטרה כי לא רצה לבלות בבית בסגר
אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר בריטי מבוקש על ידי המשטרה, הסגיר את עצמו כדי שלא יצטרך לבלות יותר מדי זמן בסגר עם האנשים עמם הוא מתגורר. השוטרים אמרו כי האיש שהיה מבוקש בגין פשעים, הופיע בתחנת המשטרה של ברג'ס היל במערב סאסקס, ביום רביעי אחר הצהריים כדי לקבל קצת "שקט ושלווה".

המפקח דארן טייל, ממשטרת סאסקס, הסביר בפוסט בטוויטר את תפנית האירועים החריגה.

לדבריו, "גבר מבוקש הסגיר את עצמו למשטרה אתמול אחר הצהריים לאחר שהודיע ​​לנו שהוא מעדיף לחזור לכלא, מאשר להישאר יותר זמן עם האנשים איתם הוא גר. הוא חזר לכלא כדי לרצות זמן נוסף אותו הוא חייב לרצות. הוא הגיע בכוחות עצמו". הגבר יצא לחופשה מהכלא ולא חזר, אך לאחר תקופה הבין כי הכלא כנראה טוב יותר בשבילו.

רשת סקיי ניוז הבריטית מדווחת, כי ממחקר שפורסם באוקטובר האחרון עולה, כי יותר ממחצית מהאוכלוסייה (53%) אמרו כי הם חשים כועסים על אנשים אחרים שהם מכירים בגלל התנהגותם בזמן מגפת הקורונה. על פי המחקר שערכו קינג'ס קולג' בלונדון, כמעט רבע מהאנשים דיווחו כי התווכחו עם חברים או בני משפחה בנוגע למעשים או התנהגות על רקע מגבלות הקורונה, כאשר אחד מכל 12 אינו מדבר עם חבר או קרוב משפחה בגלל חילוקי דעות.

בריטניה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד