י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הליכוד באור שלילי

נתניהו מנחה: לתקוף את האבטחה על התובעת

הבחירות לכנסת ה-24 הולכות וקרבות והקמפיינים צוברים תאוצה. במפלגת השלטון מוביל הפעם ראש הממשלה את הקמפיין לבדו. הערב דוח כי נתניהו הורה לשרים וחברי הכנסת לתקוף את האבטחה שהוצמדה לליאת בן ארי התובעת הכללית במשפטו

נתניהו מנחה: לתקוף את האבטחה על התובעת
נתניהו מוקף במאבטחים. אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לא בפעם הראשונה, משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מעורב בקמפיין הבחירות אותו הוא מוביל. על פי הדיווח הערב (חמישי) של הכתב הפוליטי מיכאל שמש ב'כאן 11', נתניהו שכזכור מידר את שרי הליכוד - גם הבכירים שבהם - מהקמפיין, הורה להם ולחברי הכנסת של מפלגתו לתקוף את ההחלטה להצמיד אבטחה לתובעת הכללית במשפטו ליאת בן ארי.

על פי הדיווח, נתניהו טען כי הצמדת האבטחה למיטב ידיעתו אינה מחויבת המציאות ומטרתה רק להציג את נתניהו ותומכיו כאלימים, "זה חלק מהקמפיין של הפרקליטות, ניסיון לייצר 'פייק מאפיה'" הגדיר זאת נתניהו. 

לדידו של נתניהו התמונות של התובעת במשפטו מלווה במאבטחים פוגעת בתדמיתה של מפלגת השלטון, וכפי שהיועץ המשפטי לממשלה עצמו אמר בעבר: "העובדה שפרקליט המדינה שי ניצן ופרקליטת מיסוי וכלכלה ליאת בן ארי מסתובבים עם מאבטחים רק בגלל שמילאו את תפקידם, בלתי מתקבלת על הדעת", והוא אף חזר על הדברים בהזדמנויות שונות.

כזכור, לקראת פתיחת משפטו של נתניהו התקיימה הערכת מצב חשאית בין בכירים בהנהלת בתי המשפט לבין בכירים במשטרה והוחלט לתגבר את האבטחה סביב השופטים שידונו בתיקים של רה"מ, בהם גם ראש ההרכב - השופטת רבקה פרידמן פלדמן.

הגורמים הרלוונטיים בהם השב"כ נערכו גם לאבטחה בבית המשפט עצמו. מאבטחים מטעם השב"כ אף סיירו בבית המשפט, זאת כדי לבדוק איך לנטרל סיכונים אפשריים אם יידרשו לכך.

ליאת בן ארי בנימין נתניהו אבטחה קמפיין מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד