י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

השלהבת הדליקה את הנשמה • בפעם השמינית

'תזמורת שלהבת', בניצוחו של גלעד פוטולסקי מציגה: 'הנשמה לך 8' • בתקליטור החדש מגישה 'שלהבת' מחרוזות סוחפות ומרגשות, לצד מחרוזות שירי נשמה הפורטים על נימי הנפש

השלהבת הדליקה את הנשמה • בפעם השמינית

'תזמורת שלהבת' בניצוחו של גלעד פוטולסקי מציגה: תקליטור חדש וסוחף במיוחד 'הנשמה לך 8' בתקליטור החדש מגישה 'שלהבת' את מיטב שירי שמחת התורה במחרוזת סוחפת ומרגשת, לצד מחרוזות שירי נשמה הפורטים על נימי הנפש, כמיטב המסורת המוזיקלית המיוחדת של 'שלהבת' שהפכה לסימן ההיכר של מוזיקה יהודית משובחת ומנצחת.



בתקליטור הייחודי מבוצעים מיטב הלהיטים האחרונים כמו: 'כי הרבית' 'וזכני לגדל', ואיך לא- הלהיט המקורי 'אוחילה לקל' בלהט הישיבתי המוכר מכבשונה של ישיבת 'חברון' בגבעת מרדכי. על הביצוע המרגש, מתענג המלחין רב הלל פלאי כגרסה המדויקת ואותנטית ביותר. השיר קנה את מקומו כאחד משירי הנשמה העמוקים בתקופה האחרונה, השילוב הייחודי בין היכולת המוסיקאלית של גלעד פוטולסקי ותזמורת שלהבת והלהט הישיבתי של מאות תלמידי ישיבת חברון לדורותיה באירוע שמחת בית השואבה, הופך את השיר ליצירה מושלמת ומפתיעה שהפכה ללהיט של ממש בקרב תלמידי הישיבות ושוחרי המוזיקה היהודית בכלל.

ועוד מגוון להיטים ישנים לצד חדשים מהרפרטואר המוזיקלי העשיר לאורך השנים, בביצוע מרגש וייחודי, בליווי להקת כלי נשיפה ותזמורת ענק.

התקליטור החדש, מותאם במיוחד לימי קבלת התורה הקרבים ולעונת החתונות שבפתח, כשהוא מביא את מיטב היצירה היהודית המלווה אותנו לאורך השנים, בחיות ובלהט ישיבתי אותנטי, בביצוע מושלם סוחף ומרגש.

רשת 'שפע שוק' בשיתוף פעולה מיוחד עם 'גרינטק הפקות' לקראת חג השבועות, מציעה את הדיסק ללקוחותיה במחיר עלות בלעדי של 29.99 ש"ח בלבד! במקום 60 ₪ ויותר. (בקניה של 150 ₪ ברשת).
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד