י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התו הירוק

מחוסנים ומחלימים בחב"ד יפשטו על מחלקות קורונה בפורים

חב"ד בישראל בהיערכות שיא לקראת חג הפורים השנה בצל סיום מגפת הקורונה. תו ירוק מיוחד למחוסנים ומחלימים שיגיעו למחלקות הקורונה לקרוא מגילה ולשמח את עם ישראל 

מחוסנים ומחלימים בחב"ד יפשטו על מחלקות קורונה בפורים
הרב אהרונוב קורא מגילה למבודדים בשנה שעברה צילום: ארכיון בחדרי

עשרות רבות של חסידי חב"ד מחלימים ומחוסנים יגיעו אל תוך מחלקות הקורונה, שם יקראו את המגילה ויביאו את שמחת הפורים לכל המאושפזים והצוות הרפואי, כמו כן נפתח קו מיוחד בו יהיה ניתן לדווח על מבודדים הרוצים לשמוע קריאת המגילה בביתם, ומאות צוותים יהיו פרוסים בכל רחבי הארץ בכדי לקרוא בכל המוקדים.

הלהיט השנה יהיה, ללא ספק, "פורים אקספרס" – ניידות מקושטות עם מערכת הגברה ומוזיקה, שתביא את שמחת הפורים למיליוני משפחות בארץ, באמצעות כאלף שלוחי חב"ד הפזורים בכל נקודה בארץ.

בארגון המרכזי של שלוחי חב"ד בישראל מרכז צעירי חב"ד, הושקו מגוון של פריטי ואביזרי עזר ל'מבצע פורים', תוך התאמה לכלל קהלי היעד השונים באוכלוסייה הישראלית. לצד משלוחי המנות הססגוניים למבוגרים, לילדים ולקהלים ייעודיים, וכן מגילות אסתר בשלל שפות, הושק משחק ילדים חדש ומהנה לפורים, המיועד לכל בני המשפחות מהציבור הכללי, ובו מסרים מותאמים לחג השמח בשנה. השקת המשחק באה על רקע הסגר המסתמן, בו מיליוני משפחות בישראל יחגגו את הפורים בבתיהם.

בנוסף, גם השנה הושקו שלל חומרי הסברה לחג הפורים, למגוון הגילאים, ובמגוון השפות, בשפה מונגשת ובהירה. לצד חומרי התוכן הללו, מופץ מגזין 'נשמה' הפופולרי המוקדש כולו לחג הפורים, ומביא זוויות מגוונות ומעמיקות לחג השמח בשנה.

מי שעומד בראש ארגון צעירי חב"ד הוא הרב יוסף יצחק אהרונוב שזכה לאותות ופרסים ממדינת ישראל ומהממשלה על היוזמות הכבירות במשך כל השנה למען העם בישראל.

בצעירי חב"ד אומרים "למרות ההגבלות הרבות ואי הוודאות", הייתה היערכות מבעוד מועד, תוך לקיחת כלל התרחישים, והכול במטרה אחת ויחידה: להביא את אור הפורים לכל יהודי ויהודייה, בכל מצב בו הם נמצאים, ושלא יישאר אף אחד לבד, כמצוותו של הרבי".

חב"ד פורים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד