י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לומדים בפורים

צפו: כשראש הישיבה ביקש ברכה מהבחורים

לאחר הוראת ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, לבטל את איסוף הכספים בבתים, עשרות ראשי תתי"ם עולים למעונו להתברך לקראת הקמפיין דרך הטלפון • ראש הישיבה הביע תמיכה בקמפיינים של הישיבות השומרות על הכללים ובירך שיצליחו באיסוף הכספים • מה הגיב ראש הישיבה כשמנהלי הת"ת של ישיבת מיר ברכפלד ביקשו ברכה לבחורים שלומדים תורה בפורים? • צפו

צפו: כשראש הישיבה ביקש ברכה מהבחורים
בחורי מיר ברכפלד אצל ראש הישיבה צילום: באדיבות המצלם

לקראת חג הפורים הקרב ובא, יצאה הוראה לכלל הישיבות מראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לבטל את איסוף הכספים בבתים ולאסוף רק דרך הטלפון, לאור זאת מאות ישיבות עברו לקיים את הקמפיין השנתי אך ורק דרך הטלפון כהוראת ראש הישיבה.

אך כדי שהקמפיין יצליח ביקשו עשרות מנהלי ת"תים לקבל את ברכת ראש הישיבה בכדי להשמיע לתורמים. ראש הישיבה נענה ובימים האחרונים ישנה עלייה לרגל של ראשי ת"תים, המבקשים לקבל תמונה של ראש הישיבה עם קופת הצדקה של הקמפיין שלהם וברכה להצלחה באיסוף הכספים.

ראש הישיבה מוסיף לכל הבחורים דברי חיזוק לקראת חג הפורים וחוזר על דבריו בכל שנה לבני הישיבות כי גם בפורים יש חובה לשבת וללמוד תורה, שאר מצוות היום הנהוגות אינן פוטרות אף אדם מחובת לימוד תורה בכל זמן.

תיעוד נדיר מגיע לידינו, כאשר בחורים מישיבת מיר ברכפלד הגיעו להתברך לקמפיין הת"ת אחרי שקיבלו על עצמם לאסוף כספים רק דרך הטלפון, הבחורים אמרו לראש הישיבה כי הם רוצים ברכה מיוחדת בשביל הבחורים שיושבים ולומדים בפורים, ראש הישיבה קרן מאושר והגיב "הם יכולים לברך אותנו". לאחר מכן הוסיף ובירך "יהיה ברכה והצלחה לכל מי שלומד בפורים".

 

ישיבת מיר ברכפלד הרב גרשון אדלשטיין מגבית פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד