י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משמחה ללוויה

לאחר שחגג את שמחת נישואי הבן: הרב מנחם ימיני ז"ל

טרגדיה עצובה: בבית החולים שיבא בתל השומר, הלך לעולמו הרב מנחם ימיני ז"ל, לאחר שחגג בסוף השבוע את שמחת השבע ברכות לבנו במחלקת הקורונה בביה"ח. 'בחדרי חרדים' עם קווים לדמותו של הרב ימיני, שהיה ממשכימי הקום של שכונת שיכון ה' בבני ברק 

לאחר שחגג את שמחת נישואי הבן: הרב מנחם ימיני ז"ל
הרב מנחם ימיני זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר, הלך לעולמו הרב מנחם ימיני ז"ל משכונת שיכון ה' בבני ברק, שחגג ביום שלישי האחרון את שמחת נישואי בנו במחלקת הקורונה והוא בן 69 בפטירתו.

עד אמש מצבו היה בהכרה ומצבו הוגדר בינוני, אך בשבת בבוקר חלה הידרדרות במצבו והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. 

ביום חמישי חגגו לו את שמחת השבע ברכות לבנו במחלקת הקורונה, שם היה מאושפז. ביום שלישי צפה בשידור חי בחתונת בנו אחיה, אך כאמור למגינת לב בשבת הוא השיב את נשמתו.

המנוח ז"ל התגורר בשכונת שיכון ה' בבני ברק והיה מלומדי הדף היומי בשיעורו של הרב מישקובסקי בבית הכנסת יוצאי ישיבת חברון ברחוב בר אילן הסמוך לביתו. כמו כן היה משתתף בשיעורים עד השעה המאוחרת וסיים כמה פעמים את הש"ס בחייו. 

מכריו בשכונת שיכון ה' מספרים ל'בחדרי חרדים' כי המנוח היה ממשכימי קום בכל בוקר לתפילת הנץ, היה איש שתמיד אהב לסייע לזולת. מעולם לא דיבר דברי חולין בבית הכנסת והתרחק ממחלוקת כל ימיו. 

לפרנסתו עבד במפעל 'אלישרא' מערכות אבטחה במשך שנים רבות ולצד זאת קבע עיתים לתורה. 

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, 11 ילדים, בנים ובנות, נכדים ונכדות.

מסע הלוויה הערב (מוצאי שבת קודש פרשת תרומה - זכור) בשעה 23:00 מבית המנוח ז"ל ברחוב בר אילן 20 בשכונת שיכון ה' בבני ברק, לבית החיים סגולה בפתח תקווה שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מנחם ימיני תל השומר קורונה שבע ברכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד