י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אנחנו רופאים לא פוליטיקאים"

סעודים ואיראנים רוצים את הפיתוח הישראלי

הקרנית המלאכותית של חברת "קורנית ויז'ן" הישראלית הצליחה לעורר עניין רב אפילו במדינות ערביות ומוסלמיות שאין להן קשרים עם ישראל. במשרד החוץ לא מפסיקים לקבל פניות מגולשים בעולם הערבי, ומייסד החברה מגלה שהוא כבר בקשר עם רופאים באיראן ובאוניברסיטאות בסעודיה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות אסותא אשדוד

הקרנית המלאכותית הישראלית שגרמה לאנשים במדינות ערב לראות אותנו באור קצת אחר. במשרד החוץ לא מפסיקים לקבל פניות, וממציא הקרנית מגלה שהוא כבר בקשר עם רופאים מאיראן ועם אוניברסיטאות בסעודיה.

‏"נמצא את הדרך לעבוד יחד: אנחנו רופאים, לא פוליטיקאים", כך אומר ממציא הפיתוח, ד"ר גלעד ליטוין, שמאמין שביכולתן של הרפואה והקדמה לשמש גשר לשלום בין עמים ומדינות כאן באזורנו.

הפיתוח הישראלי שמחזיר את הראייה, מעורר עניין רב במדינות ערב, הקרנית המלאכותית של חברת "קורנית ויז'ן" הישראלית הצליחה לעורר עניין רב אפילו במדינות ערביות ומוסלמיות שאין להן קשרים עם ישראל. במשרד החוץ לא מפסיקים לקבל פניות מגולשים בעולם הערבי, ומייסד החברה מגלה שהוא כבר בקשר עם רופאים באיראן ובאוניברסיטאות בסעודיה.

צפו בכתבתם של רועי קייס ועומרי חיים ב'כאן 11':

ד"ר ליטוין הינו מומחה לרפואת עיניים, מומחה ומנתח קטרקט, מומחה להשתלת עדשות פרימיום ומחלות רשתית. הוא פיתח מערך הוראה לאופטומטריסטים בכירים, ניהול התוכנית והטמעתה, פרסם מחקרים בספרות המקצועית, וכמו כן ד"ר ליטוין משתתף פעיל בכנסים רבים. הוא אחראי לייזום ופיתוח שני פטנטים בתחום ציוד רפואי לרפואת עיניים.

קרנית פיתוח ישראלי מדינות ערב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד