י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
באמצע טיסה

המנוע בער באוויר וחלקים ממנו נחתו על הבתים • צפו

מטוס בואינג 777 של יונייטד איירליינס עם 241 איש על סיפונו, ביצע נחיתת חירום בדנבר לאחר שהמנוע שלו התפוצץ באמצע הטיסה, חלקים אדירים של המנוע נפלו על בתים בקולורדו

המנוע בער באוויר וחלקים ממנו נחתו על הבתים • צפו
המנוע של המטוס נשרף ונפל צילום: צילום משטרת ברומפילד - דנבר

טיסה של יונייטד איירליינס שהיתה בדרכה להוואי נאלצה לבצע נחיתת חירום זמן קצר לאחר שהמריאה מדנבר, לאחר שספגה נזק גדול באחד המנועים שלה, פיסות ענק של פסולת של המנוע נפלו מעל שכונה בקולורדו.

על פי דיווחים בארצות הברית, הטייס בקש מבקרת התעופה האווירית לחזור מיד לנחיתת חירום, טיסה UA328, שהובילה 231 נוסעים ועשרה אנשי צוות, סבלה מכשל מנוע חמור זמן קצר לאחר ההמראה מדנבר, כך הודיע ​​בשבת מינהל התעופה הפדרלי. לא דווח על נפגעים לא על הסיפון ולא על הקרקע.

מטוס הבואינג 777-200, שהיה אמור לטוס להונולולו בהוואי, הופנה חזרה לדנבר ונחת בשלום כ-40 דקות לאחר ההמראה. משטרת ברומפילד פרסמה תמונות בחשבון הטוויטר שלה המציגות פיסות פסולת גדולות על בית בפרבר כ-40 ק"מ צפונית לדנבר.

תושב מקומי אחד, קיראן קיין, סיפר ל-CNN כי הוא היה עם ילדיו בבית ספר יסודי סמוך כשהמטוס עבר מעליהם. שניות לאחר מכן הם שמעו פיצוץ עז. "ראינו את זה עובר, שמענו את הפיצוץ הגדול, הסתכלנו למעלה, היה עשן שחור בשמיים" אמר קיין לרשת CNN.

מטוס מנוע ארצות הברית נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד