י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הזיגזג לשיא

אחרי שהואשמו כ'מפיצים'; הח"כית של ליברמן מאשימה בזיופים

זה זמן רב ידועה מפלגת ישראל ביתנו כמי שמנסה בכל כוחה לבנות את בסיס מצביעיה מאפס הצגת עשייה ציבורית לצד השמצות והתקפות בלתי פוסקות בניחוח אנטי חרדי מובהק | הבוקר יוצאת ח"כית צייצנית תורנית בטענה שפורכת את כל תשעת החודשים האחרונים | אל תתנו למציאות לבלבל את העובדות, בחירות 2021

אחרי שהואשמו כ'מפיצים'; הח"כית של ליברמן מאשימה בזיופים
חרדים בנתב"ג צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

הכותרות בזמןם האחרון מצביעות על כך שבישראל ביתנו מתקשים להציג תוכניות מסודרות למען ציבור המצביעים שלהם מלבד שנאה עיקשת לציבור החרדי.

היום (ראשון) הם מגלים שוב זגזוג מפואר המכוון כולו במטרה להתנגח בציבור החרדי, כשהפעם ח"כית עם אפס עשייה ציבורית מיוחדת, נשלחת לזירת הקרב.

בציוץ שפרסמה הבוקר (ראשון) חברת הכנסת יוליה מלינובסקי היא התייחסה לתחקיר של עיתון 'הארץ' על ועדת החריגים שאחראית לאשר את כניסת הישראלים חזרה לביתם בזמן הסגר.

לטענת מלינובסקי, ומבלי להתבסס על עובדות, היא טענה כי החרדים כלל לא נכנסים לבידוד במלוניות והאשימה אותם בטענה קשה כי הם מזייפים אישורי מחלים.

"טיסות מלאות בחרדים נוחתות באין מפרע בנתב"ג? איך ייתכן שבאותן טיסות, קומץ הלא-חרדים נכנסים למלוניות בידוד אבל מאות החרדים מקבלים פטור כי הם מציגים תעודות מחלים שברור לכל שהן מזויפות? פשוט ביזיון אחד גדול של העלמת העין מעניינים של חיים ומוות. זה פשוט מקומם", טענה.

אך ההתקפה של מלינובסקי מעוררת סימני תהייה רבים, במשך חודשים ארוכים פרסמו היא וחבריה למפלגה שלל התבטאויות לפיהן "החרדים מדביקים את המדינה", וכי צריך "לסגור רק את החרדים". לא ייתכן להאשים ציבור בהפצת התחלואה ובאחוזי חולים גבוהים מהסביר, ומנגד לטעון שאינם מחלימים. זה פשוט מקומם.

ישראל ביתנו אנטי חרדי הסתה נתב"ג קורונה יוליה מילינובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד