כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המחלוקת בעבודה

דרישה מהנציגה שנפסלה: "תתפטרי, את גורמת נזק"

מועמד מפלגת העבודה המשובץ במקום העשירי ברשימת המפלגה לכנסת, פנה היום למועמדת המפלגה אבתיסאם מראענה, שעוררה סערה ודרש מימנה לקבל החלטה ולהתפטר מהרשימה בטענה שהיא "גורמת נזק"

דרישה מהנציגה שנפסלה: "תתפטרי, את גורמת נזק"
פריימריז במפלגת העבודה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

פחות משבוע לאחר שאבתיסאם מראענה, מי ששובצה במקום השביעי במפלגת העבודה, נפסלה על ידי ועדת הבחירות מלהתמודד לכנסת, וממתינה להכרעת בית המשפט העליון, קריאה במפלגת העבודה מראענה להתפטר.

גיל ביילין, מי ששובץ במקום העשירי במפלגה, פנה במכתב אל מראענה וביקש ממנה להודיע על התפטרותה בטענה כי היא גורמת נזק למפלגה בבחירות כשכלי התקשורת ואנשי המפלגה מתמקדים בה במקום בקמפיין הבחירות.

"אני מקבל כל הזמן טלפונים והודעות מידידים, מחברי מפלגת העבודה, ממצביעי מפלגת העבודה ומאנשים רבים שהתכוונו הפעם לחזור הביתה ולהצביע 'עבודה', המודיעים לי, בצער, כי הם עוזבים את מפלגת העבודה ולא יצביעו בגלל דברייך", כתב ביילין למראענה.

לדברי ביילין, "העיסוק העיקרי שלנו, המועמדים לכנסת, מתמקד במאמץ לעצור את הסחף של אלה שלא מוכנים להצביע למפלגת העבודה, להסביר אותך, לומר שהתנצלת וכל זאת במקום להציג את תוכניות המפלגה ואת חזונה".

"גם מפלגת העבודה יקרה לך, יהיה עליך לקבל החלטה שרק את יכולה לקבל", כתב ביילין ומציע לה: "להתפטר מהרשימה לכנסת כדי שלא לפגוע בסיכויי המפלגה בבחירות הקרובות".

בתוך כך, היום (ראשון) דווח כי מי שצפוי לנהל את מטע ההסברה של 'העבודה' בבחירות הקרובות, יהיה חבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל, שעזב את הכנסת בתום הכנסת ה-20.

אבתיסאם מראענה-מנוחין מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד