י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי החלטת הממשלה

סגר בחג? משרד הבריאות שוקל, גנץ דורש: "לבצע בפורים הידוקים"

הממשלה ממשיכה לזגזג בנושא ההגבלות?  אחרי שהממשלה אישרה בשבוע שעבר כי לא יוטלו הגבלות בפורים וכי משרד הבריאות יסתפק בקמפיין לעידוד שמירה על ההנחיות, שר הבריאות ⁦‪ כינס היום דיון בנוגע להגבלות בחג הפורים. לצד זאת, השר גנץ דורש "לבצע הידוקים בפורים"

סגר בחג? משרד הבריאות שוקל, גנץ דורש: "לבצע בפורים הידוקים"
שוטרים אוכפים את הסגר צילום: דוברות המשטרה

במהלך סיור שקיים הערב (ראשון) שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ במתחם החיסונים של הדיפלומטים בשדה התעופה, הוא קרא להדק הגבלות נוספות לקראת חג הפורים, כשבמקביל דווח כי משרד הבריאות שוקל עוצר לילי בפורים.

מדובר במיזם של חיסונים לעובדי משרד החוץ ומשרד הביטחון שעובדים בחו"ל, כאשר בשבוע שעבר הגיעה הטיסה הראשונה ובמסגרתה חוסנו 170 שליחים (103 ממשרד החוץ ו-67 ממערכת הביטחון). היום הגיעו כ-180 שליחים בטיסה השנייה.

בסיום הביקור הציב השר גנץ כמה דרישות, ובהן: לפתוח את שאר מערכת החינוך בטח בערים הירוקות והצהובות, לפתוח מחדש את נתב"ג בכפוף לבדיקות עומק שנצטרך לעשות כאן". לדבריו, "שדה התעופה צריך לחזור ולפעול, ישראל היא מדינת אי והיא חייבת לפתוח אותו, נעשה את זה בנקודת הזמן הראשונה האפשרית בצורה אחראית".

"הדבר השלישי", דרש גנץ בהצהרה מצולמת מנתב"ג, "הוא כמובן החג שלפנינו, פורים, חייבים להקפיד למנוע התקהלויות". יו"ר כחול לבן הבהיר כי "נצטרך לעשות עוד הידוקים בשביל להבטיח את הבריאות של כולנו".

נציין כי בשבוע שעבר הכריעה הממשלה כי לא יוטלו הגבלות בימי הפורים, מלבד הגבלת ההתקהלות הקיימת, לצד זאת הוחלט שמשרד הבריאות יפתח בקמפיין, לעודד סעודות פורים רק בקרב מחלימים ומתחסנים.

בתוך כך, שר הבריאות יולי אדלשטיין ⁦‪ כינס היום דיון בנוגע להגבלות בחג הפורים. בסיום הפגישה הוחלט כי גורמי המקצוע יגבשו המלצות ויעבירו אותן בקרוב.

סגר הגבלות קורונה בני גנץ חג פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד