י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המצע מתחיל להיחשף

בלעדי: בכיר מפלגתו של סער: "אם ננצח - הרפורמים ירגישו בבית"

בכל הנוגע לנושאי דת ומדינה, גדעון סער נזהר ומשתדל ללכת בין הטיפות בכדי לשמור את המפלגות החרדיות כאופציה לממשלה בראשותו, אולם מס' 11 ברשימתו לא מותיר אופציה שכזו לאור דברים שאמר היום בכנס בחירות כי גדעון כראש ממשלה יחבק את הרפורמים והקונסרבטיבים • צפו

בלעדי: בכיר מפלגתו של סער: "אם ננצח - הרפורמים ירגישו בבית"
דני דיין צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

תיעוד בלעדי: בעוד שגדעון סער מנסה לשמור על טשטוש בנושאי דת, כשמחד הוא מנסה לגייס את הציבור החילוני מתל אביב ומאידך גם לשמור על אפשרות לחיבור פוליטי עם המפלגות החרדיות, בכיר מפלגתו, חושף מעט מהמצע של מפלגת 'תקווה חדשה' של סער.

דני דיין, לשעבר קונסול ישראל בניו יורק, מי ששובץ במקום ה-11 ברשימת ׳תקווה חדשה׳ לכנסת ה-24 השתתף
היום (ראשון) בפאנל בחירות שנערך על ידי מכון 'על משמר הכנסת' מבית התנועה המסורתית והתייחס לסוגית הרפורמים וישראל, יחסים שעלו על שרטון בינם לבין נתניהו בעקבות לחץ חרדי.

"אם וכאשר אהיה חבר כנסת, וכאשר גדעון סער יהיה ראש הממשלה", הצהיר דיין כי דלת לשכת ראש הממשלה תהיה פתוחה בפני הקהילה הרפורמית והקונסרבטיבית וכי הם ירגישו בבית כי הנושאים יטופלו אחרת.

דיין ציין בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', "דיברתי איתו (גדעון סער א.ק.) בנושאים הללו, מצאנו יותר מהמשותף מחלוקי דעות בנושאים הללו, אני יכול לומר לכם ללא היסוס, דלת לשכת ראש הממשלה תהיה פתוחה בפני המנהיגים של הרפורמים והקונסרבטיבים באמריקה ובשאר המדינות בעולם", לדבריו, "הם ירגישו בבית, הם ירגישו בבית איתנו, זה לא אומר שכל בקשה ורצון תתמלא אבל הדרך לבחון ולטפל בבעיות יהיה לגמרי שונה". כך בכיר מפלגתו של גדעון סער.

יצוין כי לפי כל הסקרים מקום 11 במפלגת 'תקווה חדשה' הינו מקום ריאלי ומסתמן כי דני דיין ייכנס לכנסת הבאה. כך למשל ב'סקר הסקרים' שמשכלל את הסקרים מהשבוע אחרון ופורסם הערב ב'כאן 11', מפלגתו של גדעון סער זוכה ב-14 מושבים בכנסת.

דני דיין גדעון סער מפלגת תקווה חדשה רפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד