ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
למרות הבהרת לפיד

נציג 'יש עתיד' מאיים על חב"ד: מעמדם ידרדר

גם אחרי שפורסם כי יאיר לפיד איים על חסידי חב"ד, והזהיר מפני תמיכה במפלגת 'הציונות הדתית', אך מיהר להבהיר כי אינו מאיים עליהם, חבר הכנסת אלעזר שטרן ממפלגתו ניסה להסביר: "אם יתמכו בבן-גביר, יעשו טעות חמורה"

ח"כ אלעזר שטרן
ח"כ אלעזר שטרן צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

לאחר שפורסם ביום שישי כי יו"ר יש עתיד ומועמדה לראשות הממשלה, יאיר לפיד איים כביכול על חסידי חב"ד, ומיהר לפרסם הבהרה, חבר הכנסת אלעזר שטרן מאיים היום (ראשון) שוב על חסידי חב"ד ואומר בראיון ל-103fm: "אני חושב שתמיכה של חב"ד בבן-גביר, תדרדר את המעמד שלהם בכל העולם".

"אם בשם חב"ד, יוצאת תמיכה של בן-גביר, אז חב"ד תאבד מהמעמד שלה בארץ ובעולם. אני חושב שטוב שיבינו את זה, לפני שיעשו טעות חמורה", הוסיף חבר הכנסת שטרן.

כזכור, העיתונאי נחום ברנע חשף בסוף השבוע ב'ידיעות אחרונות' כי לפיד טרח השבוע לצלצל לאחד מראשי חב"ד, ולאיים עליו בניסיון למנוע את תמיכת החסידות במפלגת הציונות הדתית. דבריו עוררו סערה ולפיד מיהר להבהיר את דבריו.

"אם תתמכו במפלגה של סמוטריץ' ובן גביר, אני ארדוף אתכם". איים לפיד בשיחה עם בן שיחו, והוסיף: "נגמר הסיפור על חנוכיות בכל צומת בחנוכה ובתי חב"ד בכל העולם. נגמר הסיפור שלכם על אהבת ישראל". כך על פי הציטוט ב'ידיעות אחרונות'.

מאוחר יותר ביום שישי צייץ לפיד בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "איני רודף ולא ארדוף אף אחד, בוודאי לא את חברי הטובים מתנועת חב"ד. תנועה רבת זכויות שרק אהבת ישראל ואהבת הארץ לנגד עיניהם. יחד עם זאת אני מביע דאגה עמוקה מכך שאיתמר בן גביר וחסידי הרוצח ברוך גולדשטיין יכנסו לכנסת".

עוד הוסיף המועמד לראשות הממשלה: "אני אמשיך להילחם בכל דרך כדי שאף גורם לא יתן יד לגזענות, להסתה, ולפילוג נוסף בעם ולא יתמכו בכהניסטים המאיימים על שלמות עם ישראל".

חב"ד חב"דניקים יש עתיד אלעזר שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד