ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
החלטות בדקה ה-90

שר הבריאות: לא יהיה מנוס מהגבלות בפורים • זה ההידוק המסתמן

לצד פתיחת המשק וחזרה מאולצת לשגרה וברקע הדיבורים וההבטחות כי היציאה הנוכחית מהסגר היא מבוקרת ולא תגרור הגבלות כלשהן בחגים הקרבים, הבוקר כבר נשמעים קולות אחרים | שר הבריאות אדלשטיין מודיע הבוקר כי במהלך היום תכריע הממשלה על הידוק משמעותי בפורים

שר הבריאות: לא יהיה מנוס מהגבלות בפורים • זה ההידוק המסתמן
פורים צילום: משה גולדשטיין

שוב הממשלה מתנהלת ומקבלת החלטות בדקה ה- 90. לאחר שסיכמה לפני כשבוע שלא לקיים הגבלות בפורים, 4 ימים קודם החג משנים כיוון ואומרים כי אין מנוס מקיום הגבלות בימי הפורים, כשהכיוון המסתמן הוא הטלת עוצר לילי במהלך ימי החג.

שר הבריאות יולי אדלשטיין אומר הבוקר (שני) כי "היום הממשלה תחליט סופית", לדבריו, "אנחנו מקבלים דיווחים על הזמנות למסיבות ועלייה במכירת משקאות חריפים". שר הבריאות הדגיש כי "אני חושב שלצערי לא יהיה מנוס מהגבלות. יכול להיות שהכיוון הוא עוצר לילי".

גם סגן שר הבריאות יואב קיש קרא הבוקר בראיון לאולפן ynet להטיל עוצר לילי בחג הפורים. לדברי קיש, "צריך לחתוך היום או מחר. אני ממליץ על עוצר לילי בפורים, המציאות מחייבת על רקע מספר המסיבות".

קיש הוסיף כי "יש לנו עדיין אלפי נדבקים ביום, ולא על כולם אנחנו יודעים בזמן אמת. בקרב הצעירים, אנחנו עדיין באחוזים נמוכים של חיסונים. לא נראה מסיבות של בני 70 עד שתיים בלילה, ואת המסיבות של הצעירים צריך למנוע".

רק אתמול התייחס שר הביטחון ויו"ר כחול לבן לחג הפורים ואמר במהלך סיור בנתב״ג כי "נצטרך לעשות עוד הידוקים בשביל להבטיח את הבריאות של כולנו".

פורים יולי אדלשטיין קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד