י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חבלות קשות

בני ברק: נפל מרכב מסחרי ונפצע בינוני

גבר כבן 30 נפצע הבוקר באורח בינוני בעיר בני ברק אחרי שנפל מרכב מסחרי ונפגע מרכב חולף | הוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר

בני ברק: נפל מרכב מסחרי ונפצע בינוני
צוות מד"א, אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א

בתאונת דרכים שהתרחשה הבוקר (שני) ברחוב הרב סעדיה גאון בבני ברק, נפצע גבר כבן 30 באורח בינוני. מארגון 'הצלה' נמסר כי כונני הארגון הוזעקו למקום בעקבות דיווח על הולך רגל שנפגע מרכב.

"יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר כבן 30 עם חבלת עמוד שדרה והוא פונה במצב בינוני לבית החולים שיבא בתל השומר", נמסר בהודעת הארגון.

חובשים ביחידת האופנועים של ארגון הצלה אלחנן מאמו ואשר ברדה סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו גבר כבן 30 שוכב על הכביש וסובל מחבלה בגבו לאחר שנפל מרכב מסחרי ונפגע מרכב חולף. יחד עם הפראמדיקים, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר".

אמש, ילד כבן 10 נפצע באורח קשה בתאונת דרכים שאירעה ברחוב מסילת ישרים במודיעין עילית. הילד, שנפגע מאוטובוס ציבורי, פונה לבית החולים שיבא בתל השומר על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה, העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא כאמור פונה לבית החולים. חוקרי תאונות של המשטרה שהגיעו למקום פתחו בבחינת נסיבות התאונה הקשה.

תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד