י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הלחץ גובר

לפיד ועשרות בכירים בפנייה לגנץ: "כחול לבן לא תעבור - תפרוש"

יו"ר 'יש עתיד' התייחס אל שותפו לשעבר, וטען כי אם בני גנץ עדיין אחראי, הוא צריך לפרוש מהמרוץ | בנוסף כינה את סמוטריץ' ובן-גביר כ"תומכי טרור", ואמר כי לא ישתף איתם פעולה | בתוך כך, עשרות בכירים בצה"ל פרסמו מכתב בממוען לגנץ ובו הציגו את בקשתם כי יפרוש

לפיד ועשרות בכירים בפנייה לגנץ: "כחול לבן לא תעבור - תפרוש"
יאיר לפיד ובני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

29 ימים לבחירות, והלחץ על כחול-לבן לפרוש, גדל. אמש (ראשון) יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד שוחח עם פעילים דרך הזום, וטען כי שותפיו לשעבר מכחול לבן לא יעברו את אחוז החסימה.

"כחול לבן לא יעברו את אחוז החסימה, והם סתם יזרקו 100 אלף קולות", טען והמשיך, "ובני גנץ אם הוא עדיין אדם אחראי, הוא צריך להודיע שהוא פורש מהמרוץ, כדי לא לבזבז קולות".

"ברוב הסקרים הם לא עוברים את אחוז החסימה, מה שאומר שלקראת הסוף הם בכלל ימחקו", אמר והסביר, "הוא נכנס תחת אדם בפלילים, הוא לא עמד במילה שלו".

חוץ מ'כחול לבן', לפיד התייחס אל שיתופי פעולה לאחר הבחירות, ופסל את 'הציונות הדתית' והסביר: "יש את אלה שאני לא ידבר איתם, שזה בעיקר בן-גביר וסמוטריץ' שאלה פשוט תומכי טרור".

יו"ר 'יש עתיד' התייחס להיעלמות שלו בתקשורת: "מה שחשוב בשלב הנוכחי בקמפיין, זה לדבר עם כמה שיותר אנשים. אני לא מודאג מסער ומבנט. בעשרה ימים האחרונים, אני אתראיין בכל מקום".

בתוך כך, הקריאה של לפיד מצטרפת אל עשרות בכירים בצה"ל שפירסמו הבוקר (שני) מכתב אישי לגנץ, ובו קראו לו ולמפלגתו לפרוש מהמרוץ לכנסת: "שים באמת את ישראל לפני הכל".

בין החותמים הבולטים על המכתב, ניתן למצוא את ראש השב"כ בתקופת רצח רבין ז"ל, כרמי גילון, את ראש הממשלה והרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק, ראש המל"ל לשעבר עוזי ערד, וראש המוסד לשעבר, דני יתום.

בני גנץ יאיר לפיד בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד