ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
קול קורא

השקעה מפתה ומפתיעה כבשה את המגזר החרדי

TOP פרדס חנה-כרכור הינו פרוייקט הדגל באזור המועצה המתפתחת והמשגשגת • בציבור החרדי נרשמה היענות גדולה מתוך מחשבה על העתיד על ידי השקעה סולידית ובטוחה שיכולה להניב תשואת ענק • הקרקע כעת אינה זמינה לבנייה, אך הצפי הוא כי תאושר בה בנייה בשנים הקרובות

השקעה מפתה ומפתיעה כבשה את המגזר החרדי
התקבצות חרדית צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אין זה סוד שפרדס חנה נמצאת בזינוק אדיר בשנים האחרונות. היישוב ההיסטורי הפך לאזור פופולרי ביותר, במיוחד לאור שיפור הנגישות התחבורתית אליו (כביש 6,רכבת ישראל) המאפשרת הגעה מהירה מכל אזור במרכז הארץ. מדובר ביישוב יפהפה וססגוני, כשהבנייה המיוחדת במקום מייצרת פסיפס מרהיב של בתים כפריים צמודי קרקע לצד שכונות עם בניינים חדשים יותר. 

לאור כל זאת, ניתן למצוא לאחרונה תושבים רבים שבחרו להתגורר במקום, עסקים שנפתחים בקצב מסחרר ומשקיעים רבים שראו את הפוטנציאל הגדול של המקום.

היישוב מונה כיום כ-45 אלף תושבים ומגמת העלייה נמשכת ללא הרף, מה שהביא יזמים רבים להתעניין ולרכוש קרקעות באזור.

אחת מהחברות המזוהות ביותר עם מיזם ההשקעות בפרדס חנה, הינה
חברת מלכה השקעות המקדמת את פרויקט הדגל שלה - TOP פרדס חנה-כרכור.

החברה רכשה כמצטבר על דרך הנדיב סמוך לביג סנטר, קרוב ל-300 דונם של קרקעות לפני הפשרת בנייה.

הקרקע נמצאת בתוך תכנית המתאר תמ"א 35 כאזור מיועד לפיתוח עירוני. המשקיעים זוכים לרישום מלא בטאבו ולליווי משפטי ע"י משרד מוביל ומוכר בתחום המקרקעין. 

הקרקעות אמנם אינן זמינות לבנייה בימים אלו, אך הצפי הוא כי במהלך השנים, הן יקבלו את האישור המתאים לכך. בפרט בשל העובדה שהיא סמוכה לאזורים שהבנייה אושרה בהם לאחרונה, זאת לצד מתחמים פופולריים נוספים שכבר עומדים על תילם מספר שנים.

בציבור החרדי נרשמה התעניינות רבה במיזם, מתוך מחשבה על הילדים שעתידים תוך מספר שנים להפוך לזוגות צעירים ועלולים להיות מאותגרים על ידי מצוקת הדיור הנעשית קשה מנשוא מיום ליום.

מחירי הקרקעות אטרקטיביים ביותר והן משווקות מסך של 139,000 ש"ח בלבד. על פי ההשערות, כשהקרקע תותר לבנייה היא תכפיל את שוויה פי כמה וכמה, במיוחד בשל קרבתה לאזורים הפופולריים של היישוב. 

בציבור החרדי נרשמה ההיענות גדולה, כאשר קבוצות התארגנו לרכישה משותפת, מה שמייצר עבורם השקעה מינימלית שכאמור, על פי מומחי נדל"ן רבים עשויה להניב רווחים עצומים תוך מספר שנים.

העלות המוזלת מאפשרת כמובן גם רכישה עצמאית, על מנת להגדיל את גרעין ההשקעה וכתוצאה מכך גם את הרווחים.

אז אם גם אתם תרים אחר השקעה נבונה ובטוחה שעתידה לצמוח ולהגדיל את ההון האישי שלכם באופן ניכר, זוהי הכתובת עבורכם.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

רוצים לשמוע עוד? ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים>>

פרדס חנה עסקאות נדל"ן נדל"ן רכישת קרקעות השבחת קרקעות קרקעות לבנייה מכירת קרקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!