ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הירידה בתחלואה

בשורה משמחת: ביה"ח קפלן סגר את מחלקת הקורונה

בעקבות הירידה בתחלואה בית החולים קפלן ברחובות הודיע היום על סגירת מחלקת הקורונה | שתי יולדות במצב קריטי מאושפזות בטיפול נמרץ כללי של בית החולים

בשורה משמחת: ביה"ח קפלן סגר את מחלקת הקורונה
מחלקת קורונה-קפלן. אילוסטרציה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

בשורות טובות: בית החולים קפלן שברחובות סגר היום (שני) את אחת ממחלקות הקורונה, בעקבות הירידה המתמשכת במספר החולים.

עם זאת, למרות הירידה במספר חולי הקורונה, בבית החולים מאושפזים הבוקר בשל קורונה, בין היתר, שתי יולדות במצב קריטי בטיפול נמרץ כללי, ילדה בת 11 במצב קשה בטיפול נמרץ ילדים ופג המוגדר במצב קל, שהוא בנה של אחת היולדות.

בבית החולים מאושפזים הבוקר 27 חולי קורונה, מתוכם 7 במצב קריטי, 8 קשה, 4 בינוני ו-8 במצב קל, אשר מטופלים במחלקת קורונה אחת, טיפול נמרץ, טיפול נמרץ ילדים, יולדות ומחלקת ילדים.

ד"ר איתן לבון, סגן מנהלת המרכז הרפואי קפלן, אמר הבוקר כי "עד כה לא ראינו בבית החולים ירידה משמעותית במספר חולי הקורונה, ואנחנו שמחים שסופסוף הירידה ניכרת גם אצלנו. יחד עם זאת, חשוב להיזהר משאננות ולחשוב שבגלל החיסונים המגיפה עוד מעט מאחורינו. בבית החולים מאושפזות 2 יולדות מורדמות ומונשמות, כאשר תינוקה של אחת היולדות מאושפז בפגיה, וכן ילדה בת 11 במצב קשה בטיפול נמרץ ילדים, אשר זקוקה להנשמה לא חודרנית".

הוא ציין כי "זוהי הוכחה לכך שהמחלה ממשיכה לפגוע, בגל הזה בעיקר בצעירים, ולכן חשוב שכל מי שלא התחסן עד כה ילך להתחסן במהירה ושתמשך ההקפדה על הנהלים, בייחוד לאור פתיחת המסחר וחג הפורים המתקרב. אם נראה הפרות נוספות כפי שראינו בחג החנוכה האחרון, אנחנו עלולים למצוא עצמנו שוב במגמת עלייה".

בית חולים קפלן רחובות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד