ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
ביום השבעתו לכנסת

פינדרוס העיד בבית המשפט והעובדת תפוצה ב-150,000 ש"ח

ביום השבעתו לכנסת פינה ח"כ יצחק פינדרוס מזמנו והגיע להעיד לטובת סגנית היועמ"ש בעיריית ירושלים שטענה בבית המשט כי היועמ"ש אלי מלכה פגע בעבודתה | "בכל שנותיי, לא ראיתי תופעה כזו"

פינדרוס העיד בבית המשפט והעובדת תפוצה ב-150,000 ש"ח
יצחק פינדרוס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות תלונות של סגנית היועמ"ש בעיריית ירושלים כנגד היועמ"ש אלי מלכה בטענה כי הוא מידר אותה ופגעה בעבדותה בעירייה, בית המשפט בשבתו כבית הדין לעבודה הורה כי על עיריית ירושלים לפצות את העובדת ב 150,000 שקל.

עו"ד אילנית מיכאלי טענה כל התנכלויות מצידו של עו"ד מלכה מאז שנת 2014, בכך שהוא צמצם את סמכויותיה רק ליועמשית ועדת התכנון, וביקשה מבית הדין להגן על זכויותיה.

במסגרת דיוני המשפט, ולאחר שניסיון הגישור כשל, זומנו מספר עדים מצידה של עו"ד מיכאלי, אחד מהם היה חבר הכנסת יצחק פינדרוס ששימש בשלל תפקידים בעיריית מרושלים ופינה מזמנו ביום השבעתו לכנסת להעניק עדות.

בדיון בבית המשפט אמר פידנרוס: "בכל שנותיי, לא ראיתי תופעה כזו, מגיע יועץ משפטי עם חמישה עורכי דיו, הוא נכנס לוועדה יושב ולא פותח את הפה, הוא לא פוצה את פיו ל 8-9 שעות, היועץ המשפטי לעיריית ירושלים עם שומרי ראש ולא פותח את הפה, והוועדה מתנהלת במשך 8 שעות פשוט בשביל להביך אישה, את זה אל ראיתי מימי".

עוד הוסיף פינדרוס ואמר בעדות: "אז יכול להיות שיש דוחות לא טובים עליה, ותזרקו אותם לכל הרוחות ואמיתי אני אומר, דבר כזה, וזו הסיבה שאני באתי לפה היום , היום יום ההשבעה שלי בכנסת , עזבתי את את הכול".

כאמור, בימים האחרונים פרסמו השופטים את החלטתם, אותה פרסם לראשונה העיתונאי שלומי הלר, לפיה מלבד הפיצוי הכספי בסך מאה וחמישים אלף ש"ח: "על העירייה לחדול לאלתר ממידורה של סגנית היועמ"ש מפעילות אגף הייעוץ המשפטי בתחום התו"ב בכלל זה, העירייה תערב את מיכאלי ‏בתהליכים ובפרויקטים במחלקת התכנון והבניה באגף הייעוץ המשפטי, תעדכן את התובעת באופן שוטף ותעביר לעיונה חוו"ד משפטיות שמתקבלות בתחום זה".

יצחק פינדרוס עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד