י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

בוסו: "סער בדרך לפסול חרדים" | בן גביר: "מחניף למסלפי היהדות"

חשיפת 'בחדרי חרדים' אמש מדבריו של בכיר מפלגת 'תקווה חדשה' שבראשות גדעון סער, באשר לחיבוק הרפורמים והקונסרבטיבים בממשלה שירכיב, מובילה למתקפה משולבת מצד ש"ס ו'עוצמה יהודית'

בוסו: "סער בדרך לפסול חרדים" | בן גביר: "מחניף למסלפי היהדות"
גדעון סער צילום: פלאש 90

חשיפת 'בחדרי חרדים' אמש (ראשון) את דבריו של בכיר מפלגתו של גדעון סער, דני דיין, שאמר כי במקרה וגדעון סער ינצח את הבחירות ויהפוך לראש ממשלה, הרפורמים והקונסרבטיבים ירגישו בבית ודלת לשכת ראש הממשלה תהיה פתוחה בפניהם - במערכת הפוליטית מגיבים היום.

ח"כ אוריאל בוסו מש"ס הגיב לחשיפת 'בחדרי חרדים' במתקפה: "מפלגת תקווה חדשה של גדעון סער מתקרבת יותר ויותר לגלעד קריב ממפלגת העבודה. האמירות דיי זהות ועל השאר אני מאמין שיסתדרו בסופו של יום", אמר.

עוד הוסיף חה"כ בוסו ותקף את גדעון סער, "חבל שדני דיין בוחר לעסוק בנושאים שנויים במחלוקת שעלולים להכניס סדקים ומחלוקות ביהדות ובמסורת העם היהודי. גדעון סער שפסל את נתניהו, כנראה בדרך גם לפסול את המפלגות החרדיות. מעניין עם מי הוא מתכנן להקים ממשלה? הבשורה בטח לא תבוא מהרפורמים שלאורך כל ההיסטוריה לא הצליחו לנצח את הזהות היהדות והמסורת".

גם יו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר תקף את סער בתגובה לחשיפת 'בחדרי חרדים': "גדעון סער מוכן לעשות הכל כדי לנסות לגרוף קולות מהשמאל - כולל להחניף למעוותי ומסלפי היהדות. למרבה צערו של סער הוא יישב בכנסת הקרובה בספסלי האופוזיציה, משום שהחיבור שעשינו בימין יביא להקמת ממשלה לאומית שתהיה נאמנה לערכי התורה והמסורת, ותדאג לחזק את זהותה היהודית של המדינה".

כזכור אמש חשפנו תיעוד ב'בחדרי חרדים', שבו נראה מס' 11 ב'תקווה חדשה', דני דיין, כשהוא מספר בפאנל של התנועה המסורתית כי בשיחות קיים עם גדעון סער, נאמר לו כי הרפורמים והקונסרבטיבים ירגישו בבית כאשר הוא יהיה ראש הממשלה.

רפורמים בישראל קונסרבטיבים אוריאל בוסו איתמר בן גביר דני דיין גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד