י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא יקום ולא יהיה

בנט נגד לפיד: מי שרודף אחר חב"ד, סופו לחבק תומכי מחבלים

ברית האחים? בעוד נתניהו והליכוד מצליחים מחד לחבק את הערבים, ומאידך לתקוף את לפיד על ממשלת השמאל שלו. לבנט ולפיד זה לא הולך | נפתלי בנט תקף הערב בחריפות את האח לשעבר יאיר לפיד על הסכמתו העקרונית להקים ממשלה בתמיכת הרשימה הערבית המשותפת

בנט נגד לפיד: מי שרודף אחר חב"ד, סופו לחבק תומכי מחבלים
יאיר לפיד ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו יכול לחייך הערב. הפירוד במחנה 'רק לא ביבי' הולך ומתעצם. ובעוד שתיאורטית השמאל קיווה להקים ממשלה ללא הליכוד ויחד עם 'ימינה', הערב (שני) הבהיר נפתלי בנט: "לא יקום ולא יהיה".

את זעמו של בנט הערב עורר האח לשעבר, יו"ר מפלגת 'יש עתיד' ומועמדה לראשות הממשלה יאיר לפיד, שהצהיר בראיון לאולפן ynet כי הוא לא שולל הקמת ממשלה בתמיכת הרשימה הערבית המשותפת.

בנט ששם מפלגתו הוא 'ימינה', ושמו אף עלה לא אחת כחבר בגוש 'רק לא ביבי' מיהר לתקן את הרושם ובציוץ בחשבון הטוויטר שלו תקף את לפיד: "‏מביש. מי שרודף אחר חב"ד, סופו לחבק תומכי מחבלים. לא יקום ולא יהיה".

הליכוד מנגד מציג יכולות לוליינות מפליאות במיוחד, כאשר מחד הם מחבקים את מנסור עבאס, ואף דאגו לשריון מועמד ערבי ברשימה. ומאידך תוקפים את לפיד על ממשלת השמאל שהוא הולך להקים.

לבנט ולפיד, כך נראה, יש עדיין מה ללמוד, מאשף התקשורת והפוליטיקה בנימין נתניהו.

כזכור, עיתונאי חדשות 12 עמית סגל התייחס לכתבתו של איש 'ידיעות אחרונות' העיתונאי נחום ברנע בה צוטט יאיר לפיד כמי שמאיים על חסידות חב"ד וצייץ וידאו בו הוא נצפה נואם באירוע הצדעה של התנועה.

האירוע בו נאם לפיד התקיים בכנסת ואורגן על ידי יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב. למרות שאהרונוב נחשב לאיש סודו של רה"מ נתניהו ומי שעמד בשנת 96 מאחורי עלייתו של נתניהו לכס ראשות הממשלה עם הקמפיין האלמותי 'נתניהו זה טוב ליהודים', יחד עם זאת הקפיד במשך שנים לשמור על הקונצנזוס של חב"ד בקרב כלל המפלגות בישראל.

באירועי ההצדעה לחב"ד שערכה הכנסת יחד עם הרב אהרונוב הקפידו להגיע פוליטיקאים מכל קצוות הקשת כולל מהרשימה המשותפת כך שבחב"ד מתייחסים לציטוט המיוחס ללפיד כהלצה פורימית.

אך נראה שהסערה לא תמה, גם נתניהו הצטרף לחגיגה והפיק סרטון בחירות סביב איומי לפיד על חב"ד תוך שהוא תוקף גם את בנט וסער על השותפות עם המאיים.

נפתלי בנט חב"דניקים חב"ד יאיר לפיד בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד