י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הקור המקפיא בטקסס

סבתא ושלושת נכדיה נשרפו בשנתם; האם ניצלה ממוות

הקור המקפיא בטקסס גבה לפחות 70 קורבנות. ארבעה מתוכם הם סבתא ושלושת נכדיה שהבעירו אש בכדי להתחמם וככל הנראה נשרפו תוך כדי שנתם | אמם של השלושה שרדה את התופת

סבתא ושלושת נכדיה נשרפו בשנתם; האם ניצלה ממוות
pixabay

הקור המקפיא השורר במדינת טקסס שבעקבותיו הוכרז מצב חירום במדינה על ידי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, גובה קורבנות. אם שניצלה ממוות מבכה על שלושת ילדיה ועל אמה/סבתם, שנשרפו בזמן שישנו, לאחר שהציתו אש בכדי להתחמם מפני הכפור הנורא.

אוליביה, אדיסון, וקולט, לבית משפחת נגווין, וסבתם לה לואן בת ה-75 נשרפו תוך כדי שינה בשעות הבוקר המוקדמות בביתם שב-Sugar Land במהלך הפסקות החשמל הרבות ברחבי המדינה, דבר שהביא למותם של לפחות 70 בני אדם.

הרשויות עדיין בודקות כיצד התחילה האש. מהחקירה הראשונית עולה, כי המשפחה השתמשה באח שלהם בקומה התחתונה כדי להתחמם, אך עדיין לא ברור אם זהו מקור השריפה. אם הילדים, ג'קי נגווין בת 41, שרדה את השריפה.

המשפחה חששה לקפוא במשך הלילה, הם הבעירו את האח ובסביבות השעה 21:30 הלכה המשפחה לישון, הדבר הבא שזוכרת אם המשפחה, נגווין, הוא שהתעוררה בבית החולים. כך סיפרה לתקשורת המקומית.

"הכנסתי את ילדי למיטה ובאמת הדבר הבא שאני זוכרת, שאני בבית חולים", אמרה נגווין לרשת CNN. "כעבור כמה שעות הגיע כבאי ושוטר ואמר שאף אחד אחר מהמשפחה לא הצליח לשרוד".

כוחות הכיבוי הגיבו לשריפה בסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר, לאחר ששכן ראה את בית המשפחה עולה בלהבות, כך על פי דאג אדולף, דובר העירייה. הוא אמר כי אין עדיין ממצאים באשר לסיבת השריפה. "ייתכן שהחקירה לעולם לא תגלה את הסיבה המדויקת, ברור שהם ניסו להישאר מחוממים, אנחנו לא יכולים לומר שזה הסיבה, אנחנו רק חושבים שהם השתמשו באח".

לפי דובר העירייה, השכונה היתה ללא חשמל לפחות שמונה שעות. דודת הילדים, ונסה קון, אמרה ל'דיילי ביסט' על האסון: "אנחנו לא יודעים מה קרה. אנחנו לא יודעים למה החשמל נותק, העיר הייתה צריכה להיות מוכנה לכך, מדוע החשמל כבה? אם החשמל לא היה כבוי, זה לא היה קורה".

נזכיר כי הסנאטור של טקסס, טד קרוז, ספג ביקורת קשה לאחר שהתברר שהוא "ברח" למקסיקו החמה בזמן שבמדינתו גססו אזרחים מקור. ועקב כך הוא חזר למדינה ותועד כשהוא מחלק בקבוקי מים לאזרחים.

טקסס מכת קור שריפת בתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד