ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
תקווה חדשה על הכוונת

סער והרפורמים • ליצמן תוקף בפומבי: "סכנה רוחנית חמורה ביותר"

חשיפת 'בחדרי' על דבריו החמורים של בכיר במפלגתו החדשה של סער כי דלתו תהיה פתוחה בפני רפורמים וקונסרבטיבים ממשיכה לעורר גינויים חריפים | הבוקר מצטרף גם השר ליצמן למתקפה ובמאמר שפורסם בביטאון אגודת ישראל הוא בוחר להזהיר כי מהלך שכזה ייתקל בחומה בצורה

סער והרפורמים • ליצמן תוקף בפומבי: "סכנה רוחנית חמורה ביותר"
סער ליצמן צילום: פלאש 90

דבריו של דני דיין, בכיר 'תקווה חדשה' שנחשפו כאן ב'בחדרי חרדים' לפיו אם גדעון סער ינצח במרוץ לראשות הממשלה אז דלתו תהיה פתוחה לרפורמים ולקונסרבטיבים וכי הם ירגישו בבית, ממשיכים לעורר סערה פוליטית.

אמש הגיבו במתקפה חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר שתקפו את גדעון סער בעקבות האמירה, כאשר בדגל התורה ויהדות התורה סירבו לתקוף את גדעון סער, כעת מגיעה המתקפה גם מבכיר יהדות התורה השר יעקב ליצמן.

הבוקר (שלישי) הביאו בביטאון המפלגה 'המודיע' את דבריו של דיין, כששר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן תוקף את הדברים באומרו כי "מדובר בהצהרה מסוכנת שמעידה על סכנה רוחנית חמורה ביותר, בניסיון לתת הכרה וגושפנקא לרודפי הדת, הרפורמים והקונסרבטיבים בישראל, חס ושלום".

"לאורך כל השנים ידענו כי מזייפי היהדות והתנועות הפוגעות בכרם בית ישראל, לא מקבלים דריסת רגל בישראל, וכך נפעל גם בעתיד, זאת נוכח המגיפה הרוחנית הקשה, שגרמו בפעילותם בעולם היהודי", הוסיף ליצמן בהתייחסו לאמירה כי הרפורמים ירגישו בבית.

ליצמן אף תקף את גדעון סער ולא בפעם הראשונה: "הודעת בכיר במפלגת סער, כי התנועות הרפורמיות יקבלו יחס אוהד בישראל, מעידה לאן פניו של גדעון סער מובילות, בכל הקשור לדת ומסורת ישראל".

יעקב ליצמן גדעון סער המודיע רפורמים דני דיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד