י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
קונספירציות קורונה

לאחר פטירתו: יהודה בארקן ז"ל תובע גולשת שהכפישה אותו

בתחילת החורף הלך לעולמו יהודה בארקן ז"ל בעקבות סיבוך של נגיף קורונה. בימים אלו שמו עולה שוב לכותרות, לאחר שבנו רועי הגיש תביעה בשמו נגד גולשת שהפיצה נגדו שקרים וקונספירציות | עורך הדין: "חוק מתיר זאת ודומה כי זהו המקרה המצדיק הגשת תביעה כזו"

לאחר פטירתו: יהודה בארקן ז"ל תובע גולשת שהכפישה אותו
הלווית יהודה בארקן ז"ל צילום: יוסי אלוני - פלאש 90

יהודה ברקן ז"ל היה אחד מגדולי השחקנים בישראל, ולפני כעשרים שנה חזר בתשובה עם בני משפחתו אז גם שינה את שמו מברקן לבארקן.

כזכור, בתחילת החורף הוא הלך לעולמו בעקבות סיבוך של נגיף קורונה. בימים אלו שמו עלה שוב לכותרות, לאחר שבנו רועי הגיש תביעה בשמו נגד גולשת שהפיצה נגדו שקרים וקונספירציות.

על פי הדיווח ב'חדשות 12' בעת תקופת חוליו של יהודה ז"ל כתבה אותה הגולשת ברשתות החברתיות שלא הכירה אותו ולא את התיק הרפואי שלו כי "השחקן היום נמצא בחובות מאוד גדולים. אני בכוונה אומרת שהוא מתחזה לחולה כי אין מחלה כזאת שנקראת 'קורונה'. כל סלב כזה או אחר מקבל כסף בשביל להגיד שהוא חולה בקורונה וזה כבר ברור וידוע... אז בשביל לקבל קצת כסף שיכול לכסות קצת את חובותיו מה הבעיה לקחת שפעת רגילה ולהפוך אותה למחלה רצחנית? ברקן, באמת שאני מאחלת לך בריאות איתנה".

"התובעת, העוסקת בקונספירציות קורונה, פרסמה זמן קצר לפני מותו של המנוח, כי הוא התחזה לחולה בקורונה בגלל קשיים כלכליים שלו, בעבור בצע כסף, וכי אין כלל מחלת קורונה. מדובר בהבל הבלים, ופגיעה מיותרת בשמו של בארקן ז"ל, אותו הכרתי אישית ואהבתי מאוד. באופן טבעי חברתי לרועי, בנו, שביקש לתבוע את הפגיעה בשמו, כשחלק מהסכום שייפסק, יופנה כמובן לתרומה" צוטט עוך הדין רון לוינטל, יושב ראש ועדת לשון הרע בלשכת עורכי הדין שהגיש את התביעה לבקשת רועי ברקן, בנו של יהודה ז"ל.

עוד הוסיף לוינטל: "אכן נדיר כי אדם שנפטר, תובע לשון הרע, או משפחתו תובעת אחריו - אך החוק מתיר זאת ודומה כי זהו המקרה המצדיק הגשת תביעה כזו".

כזכור, יהודה ברקן, גדול שחקני ישראל שחזר בתשובה עם בני משפחתו לפני כ-20 שנה - הלך לעולמו בתחיל החורף בגיל 75 לאחר שחלה בקורונה. "בשבועיים האחרונים הוא היה ללא הכרה, מונשם ומורדם. דיברנו איתו בפעם האחרונה ביום שלישי לפני שבועיים וחצי, אמרתי לו שהרבה אנשים מתפללים ודואגים לשלומו. ביום חמישי בבוקר הוא עוד הספיק לראות אותנו מדברים על מצבו בתקשורת. הוא היה גאה בנו והשוויץ לרופא שיראה את הילדים שלו וביום חמישי הוא הורדם והונשם"", שחזר בזמנו בנו רועי ל-ynet.

יהודה ברקן פטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד