י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התבטאות מיוחדת

"בשבילכם זו הגרלה שווה, בשביל אלפי חולים זאת הצלת חיים ממש"

יו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק: "בשביל הציבור כולו, מדובר בהגרלה שווה ביותר, בשביל אלפי חולים זה הצלת חיים" • בהשקעה קטנה אתם זוכים במצווה ענקית ונכנסים

"בשבילכם זו הגרלה שווה, בשביל אלפי חולים זאת הצלת חיים ממש"
ילד חולה מבקש ברכה מהגר"ח צילום: מתוך הסרטון

שבוע אחרון למכירה הסינית השנתית של עזר מציון: יו"ר הארגון קורא לציבור להצטרף ולקנות כרטיסים ולהציל חיים. "בשביל הציבור כולו" אומר הרב צ'ולק "מדובר בהגרלה שווה, בשביל אלפי חולים זה הצלת חיים ממש". לדברי הרב צ'ולק רב בזכות העזרה של הציבור ניתן יהיה להמשיך ולהרחיב את הפעילות ולסייע לעוד ועוד חולי סרטן ובני משפחותיהם, חולי קורונה במחלקות, מבודדים, משפחות עם ילדים מיוחדים, קשישים ונזקקים.

להצלת חיים ולמגוון מתנות מיידיות לחצו כאן!


ההגרלה הסינית של עזר מציון שתתקיים ביום רביעי י"ט באדר, כוללת מגוון פרסים. החל מהגרלת ענק על מאה אלף דולר במזומן, פרס מיוחד הכולל כתיבת ספר תורה מהודר ותהלוכת הכנסת ספר תורה, 160 אלף שקלים לרכישת רכב, חופשות קיץ מפנקות באירופה, מנויים לאוצר החכמה, 20 אלף ש"ח במזומן, דלתות לכל הבית, 12 אלף שקלים לרכישה באושר-עד, וזה רק על קצה המזלג.

מחיר כרטיס בודד למכירה הסינית הוא 39 ש"ח, אולם המחיר יורד משמעותית ככל שנרכשים כמות גדולה יותר של כרטיסים. בקניית 10 כרטיסים המחיר יורד ל-16.8 לכרטיס, בקניית 30 כרטיסים המחיר יורד ל-12 שקלים בלבד לכרטיס, ובחבילה החלומית, בקניית 300 כרטיסים, המחיר צונח ל-6.6 בלבד לכרטיס.

לרכישת כרטיסים ולמגוון מתנות מיידיות לחצו כאן!


מחיר ההשתתפות בהגרלה על הכספת של המאה אלף דולר, הוא 45 שקלים לכרטיס בלבד! רוכשי ה"חבילה הכדאית" (30 כרטיסים), "החבילה היוקרתית" (100 כרטיסים) ו"החבילה החלומית" (300 כרטיסים) מקבלים במתנה גם את הזכות להשתתף בהגרלה על הכספת!

בעזר מציון לא מחכים שתזכו, ועוד לפני ההגרלה, מעניקים לכם מתנות יקרות ערך. לרוכשי ה"חבילה היוקרתית" ניתנת מתנה לבחירה, שמיכת וכרית פוך טבעי מבית פריד, או צמיד פנדורה כסף. ב"חבילה החלומית" ניתנת מתנה לבחירה, מעבד מזון נינג'ה, שואב אבק רובוטי, או 2 צמידי פנדורה כסף, זוג שמכירות וכריות פוך טבעי.

בעזר מציון מציינים את ההתלהבות יוצאת הדופן של הציבור לרכישת כרטיסים, כאשר השנה הצורך לתמוך ולסייע לעזר מציון גדול מכל שנה בשל האתגרים הרבים שהארגון לקח על עצמו בעקבות מגיפת הקורונה. בהם סיוע לבני משפחות חולי סרטן הנמצאות בבידוד מרצון, סיוע במלוניות הקורונה, סיוע לבני הישיבות, לחולים מבודדים וקשישים בשנה האחרונה.

קונים כרטיסים, זוכים בפרסים, ומצילים חיים!

עזר מציון עזר לחיים הגרלה סינית הגרלה הגרלה שנתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד