י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פירות ההסתה

הנוסע איים על הצלם החב"די בטיסת החילוץ: "ארצח אותך"

הצלם החב"די חיים טויטו מספר ל'בחדרי חרדים' על גבר ישראלי שהתנפל עליו ועל בחורי ישיבות נוספים בטיסת חילוץ מניו יורק, על לא עוול בכפם | "הזוי לאן הגיעו פירות ההסתה של התקשורת נגד הציבור החרדי"

הנוסע איים על הצלם החב"די בטיסת החילוץ: "ארצח אותך"
נוסעי טיסת החילוץ צילום: באדיבות המצלם

סערה בטיסת החילוץ הראשונה של חברת 'דלתא' אתמול (שני) מניו יורק לישראל: נוסע שאינו שומר תורה ומצוות איים על הצלם החב"די חיים טויטו שיירצח אותו לאחר שעמד בסמוך למעבר הקרוב אליו במהלך הטיסה.

על פי העדות שהגיעה ל"בחדרי חרדים", נוסע לא דתי, ישב בסוף המטוס, והחל לצאת נגד מספר בחורים חסידי חב"ד שישבו במקומותיהם עוד לפני המראת המטוס, ופטפטו אחד עם השני כשהם כולם עטויים במסכות. אחד הנוסעים, שאינו דתי, פנה לחב"דניקים ואמר להם: "אתם לא עומדים שני מטר מרחק אחד מהשני", החבדניקים אמרו לו כי הם היו יחד כל החודש ואין שום בעיה שהם ימשיכו להיות יחד, הוא החל לצעוק עליהם "תעופו מפה". החרדים לא רצו לעורר מהומות, אז הם זזו והכל נרגע.

הצלם חיים טויטו

אך לקראת סוף הטיסה, האיש החל לצורח על הצלם החב"די חיים טויטו שהלך לסוף המטוס כדי לשתות, בינתיים נוסעת שהייתה קשורה לגבר המאיים הייתה זקוקה טיפול רפואי דחוף, טויטו רץ לקרוא לדיילת. הגבר אולי ממצוקה ומלחץ החל לצרוח על החרדים: "השתלטתם על המקום, בגללכם היא התעלפה, אתם אשמים, כי אתם עומדים צפופים".

דיילת שאלה את טויטו "מה קרה" והוא השיב לה שהגבר מאשים את הבחורים במצב הרפואי שנוצר, היא ענתה לטויטו: "תישאר רגוע, אל תגיב ואל תתייחס אליו". הגבר שמע את הדברים והשתולל מכעס, "אני ארצח אותך בנתב"ג, חכה אני אפוצץ אותך מכות רצח". הוא ניסה לתקוף את טויטו, אך הדיילים הפרידו, לקראת סוף הטיסה היה קצת לחץ במטוס, אז טויטו החליט לא להתעכב במטוס עם הגשת תלונה.

מהצלם חיים טויטו נמסר: "הזוי לאן הגיעו פירות ההסתה של התקשורת נגד הציבור החרדי".

חב"ד דלתא הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד