י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הרים טלפון למנכ"ל

נתניהו מתחייב לרצף אספקה של חיסוני פייזר

ראש הממשלה נתניהו הודיע היום כי שוחח פעם נוספת עם מנכ"ל פייזר וזה התחייב לו כי לא יחסרו בישראל חיסונים לקורונה והמשלוחים ימשיכו לזרום | ישראל תעביר למדינות אחרות חיסונים עבור צוותים רפואיים

נתניהו מתחייב לרצף אספקה של חיסוני פייזר
בנימין נתניהו צילום: David Cohen/Flash90

במענה לדיווחים על סיום אספקת חיסוני פייזר בסוף החודש, ראש הממשלה שוחח עם מנכ"ל החברה והתחייב על אספקת חיסונים חדשה שתמנע מחסור.

בטקס אזכרה ליוסף טרומפלדור וחבריו שנפלו בקרב על הגנת תל-חי אמר היום ראש הממשלה: "יש לי בשורה חשובה, שוחחתי אתמול בערב עם ידידי, מנכ"ל פייזר אלברט בורלה, וסיכמנו שיהיה רצף אספקה של חיסוני פייזר ללא שום מחסור של פייזר. ללא שום מחסור, ללא שום קיטוע, ללא שום הפסקה. לכו להתחסן. גם ממודרנה אנחנו מקבלים עוד ועוד ועוד חיסונים".

בתוך כך, בלשכת ראש הממשלה הודיעו כי לאור מבצע החיסונים המוצלח בישראל והיותה המדינה המובילה בעולם בהתחסנות האוכלוסייה, ישראל תעניק כמות חיסונים למדינות שונות במטרה לחסן צוותים רפואיים.

"התקבלו פניות רבות ממדינות העולם לישראל לקבלת סיוע באספקת חיסונים. ישראל אינה מייצרת חיסונים בעצמה והיא הודיעה לפונים כי הכמויות שהוזמנו ע"י ישראל מיועדות לחיסון אוכלוסייתה ואין צפי ליכולת משמעותית לסייע לפחות עד שמבצע החיסונים בישראל יסתיים", נמסר.

"עם זאת", מסרו מלשכת ראש הממשלה, "במהלך החודש האחרון הצטברה כמות חיסונים מוגבלת שלא נעשה בה שימוש ועל כן הוחלט לסייע בכמות סמלית של חיסונים לצוותי רפואה של הרשות הפלסטינית ולכמה מהמדינות שפנו לישראל".

חברת פייזר קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד