י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צפו בתיעוד

הגר"ש עמאר ניחם את משפחת בן שטרית וקרא לציבור להתחסן

הראש"ל הגר"ש עמאר הגיע לנחם את משפחת בן שטרית שאם המשפחה, אוסנת ע"ה, הלכה לעולמה לאחר שחלתה בקורונה. בדבריו קרא הראש"ל לציבור לצאת ולהתחסן | צפו

הגר"ש עמאר ניחם את משפחת בן שטרית וקרא לציבור להתחסן
הגרש"מ עמאר אצל משפחת בן שטרית צילום: באדיבות המצלם

במהלך ניחום אבלים שערך הראשון לציון הגר"ש עמאר אצל בעלה וילדיה של אסנת בן שטרית ע"ה שנפטרה מהקורונה בגיל 31, פנה בעלה של הנפטרת, יהודה, לרב וביקש ממנו שיגיד לציבור להתחסן.

בתגובה אמר הראשון לציון, כי "זו הזדמנות באמת לקרוא לציבור להתחסן לעילוי נשמתה של הנפטרת עליה השלום". הרב ציין כי "הקדוש ברוך הוא נתן חכמה לחכמים שימציאו את החיסון, אבל ברור שהוא הרופא והמרפא. זו סכנת נפשות, המצב לא פשוט בכלל, תלכו להתחסן לעילוי נשמתה".

כזכור, יהודה בן שטרית, בעלה של אוסנת בן שטרית, שהלכה לעולמה בגיל 31 בלבד כתוצאה מקורונה עם העובר שבבטנה, סיפר בריאיון לחדשות 13 כי בניגוד לשמועות שהופצו, אוסנת לא התנגדה לחיסונים, ואף קבעה תור לחיסון אך נדבקה טרם הספיקה להתחסן.

"היא בהתחלה קצת חששה מכל הבאז בתקשורת של החיסונים, של נשים בהיריון, אבל היא החליטה להתחסן אחרי זה והיא קבעה, היא קבעה איתי תור ביחד", הסביר יהודה. "אני התחסנתי ואחרי זה נדבקתי והיא נדבקה וכבר היא לא הייתה צריכה להתחסן - אנחנו בעד חיסונים. אני ממליץ לכולם להתחסן, לשמור על החיים שלהם, שלא יהיו במצב שלנו".

הוא סיפר בדמעות, "אמרתי לה 'אוסנת, אני אוהב אותך, את תצאי מזה, בשביל הילדים שלך, את תצאי מזה". הוא הוסיף כי אי אפשר לעכל את האסון הזה. "היא הייתה הכל בבית".

כאמור, לאחר שנדבקה בקורונה, ובזמן שהיא בשבוע ה-30 להריונה, נפטרה אסנת והשאירה אחריה ארבעה יתומים קטנים. טרם פטירתה היא יולדה בניתוח קיסרי, אולם לאחר מספר שעות גם התינוק נפטר.

אסנת זהבה בן שטרית הגרש"מ עמאר הרב שלמה משה עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד