י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא לומדים מההסטוריה

חמינאי מאיים שוב: הליצנים הציונים לא ימנעו מאתנו את הנשק הגרעיני

בסמיכות מעניינת לחג הפורים, אותו מציינים בני ישראל כבר אלפי שנים, על הניצחון על צורר היהודים. יוצאים באיראן שם קבורים מרדכי היהודי ואסתר המלכה במתקפה חריפה על מדינת ישראל

חמינאי מאיים שוב: הליצנים הציונים לא ימנעו מאתנו את הנשק הגרעיני
מנהיגי איראן חמינאי ורוחאני צילום: מתוך טוויטר

אחד מסלעי המחלוקת הגדולים בין ממשלו של טראמפ לממשלו של השיא הנכנס ביידן הוא היחס לאיראן, ואיום הגרעין הנשקף ממנה כלפי ידידותיה של ארצות הברית. ישראל וחלק לא מבוטל ממדינות ערביות המצויות במתיחות מתמדת מול איראן.

בעוד שהנשיא טראמפ מיהר עם כניסתו לתפקיד לסגת מההסכם שערך קודמו בתפקיד ברק אובאמה עם איראן. ג'ו ביידן עשה את אותה הפעולה, וביטל את הסנקציות שהטיל טראמפ והחזיר את ההסכם לשולחן המו"מ. על פי הדיווחים הוא אפילו לא טרח לעדכן את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו על ההתחממות ביחסים בין ארה"ב ואיראן.

מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן נאם אתמול (שני) בטקס מיוחד של האו"ם והבהיר למרות תוקפנותה של איראן, כי באם איראן תיאות לפיקוח מחמיר אזי האמריקנים יסכימו לחזור להסכמים שנחתמו מול אובמה בשנת 2015.

את עלי חמינאי האיראני הדיבורים האלו לא הרשימו יותר מידאי ובאותו היום הוא יצא שוב במתקפה שכולה איומים נגד ארצות הברית וישראל.

"הליצנים הציונים הבינלאומיים אומרים כי לעולם לא יאפשרו לאיראן להשיג נשק גרעיני. אני אומר להם כי אם נרצה להשיג נשק גרעיני, אין שום דבר שהם ובעלי בריתם מסוגלים לעשות כדי לעצור אותנו", תקף חמינאי בפני וועידת אנשי הדת כאשר בין הנוכחים היה גם הנשיא רוחאני.

בנוסף בימים האחרונים דווח, כי צוות איראני בשליחות שר החוץ האיראני זריף כבר פעל מול צוותו של ביידן עוד לפני זכייתו, על מנת להכין את הקרקע לביטול הסנקציות.

איראן מדינת ישראל ליצן פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד