ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הם אינם גיס חמישי"

בתוך שנה: כך נראה הזיגזוג ב'יש עתיד' ביחס לערבים

בעוד אשתקד תקף חבר הכנסת מאיר כהן בחריפות את הרעיון להסתמך על הרשימה הערבית המשותפת להקמת קואליציה. במרוץ הנוכחי לטענתו הדבר כשר ואף רצוי. "הם אינם גיס חמישי" טוען היום כהן באותה תחנה בה נאמרו הדברים הקודמים

בתוך שנה: כך נראה הזיגזוג ב'יש עתיד' ביחס לערבים
מאיר כהן מ'יש עתיד' צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעוד בנימין נתניהו מצליח לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, כל שאר המתמודדים מסתבכים ולא מצליחים לגלות את כישורי הלוליינות אותו הוא מציג. 

המדובר הוא ביחס אל ערביי ישראל. נתניהו מצדו מצליח מחד לתקוף את יאיר לפיד על ממשלת שמאל. ובידו השנייה הוא מקדם במרץ את תמיכת ערביי ישראל בממשלה בראשותו.

פרשן 'חדשות 12' עמית סגל פרסם בחשבון הטוויטר שלו, סרטון הצלבה בין אמירותיו של בכיר 'יש עתיד' ח"כ מאיר כהן במהלך המרוץ הנוכחי לכנסת ה-24, לבין אמירותיו לפני שנה בחודש פברואר אשתקד.

בעוד אשתקד תקף כהן בחריפות את הרעיון להסתמך על הרשימה הערבית המשותפת להקמת קואליציה. כעת, הדבר כשר ואף רצוי. "הם אינם גיס חמישי" טען כהן בראיון לאמיר איבגי בצהריי היום בגלי צה"ל.

אמש אף דווח כי בין האחים לשעבר נפתלי בנט ויאיר לפיד חלה התרחקות מסוימת, גם בשל סאגת התמיכה הערבית. לאחר שיאיר לפיד אמר אתמול בוועידת Ynet כי הוא יקים ממשלה בתמיכת הרשימה הערבית המשותפת. בנט מצדו השיב במתקפה: "‏מביש. מי שרודף אחר חב"ד, סופו לחבק תומכי מחבלים. לא יקום ולא יהיה".

מאיר כהן ערביי ישראל בנימין נתניהו הרשימה המשותפת יש עתיד יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד