י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ללא סימפטומים

בת 105 נדבקה בנגיף הקורונה והחלימה בזכות החיסון

קשישה בת 105 מארה"ב שרדה את הקורונה ללא סימפטומים, אחרי ששרדה את השפעת הספרדית לפני למעלה מ-100 שנים, שרדה שלושה בעלים וגם, איך באורח פלא כל השיניים שלה עדיין מקוריות שלה מלידה

בת 105 נדבקה בנגיף הקורונה והחלימה בזכות החיסון
אילוסטרציה צילום: unsplash

דיירת בית אבות בניו ג'רזי שנבדקה ונמצאה חיובית לקורונה ביום הולדתה ה-105, החלימה ללא סימפטומים, וזאת לאחר שקיבלה את שתי הזריקות של החיסון נגד הקורונה.

הקשישה שהחלימה מקורונה סיפרה שהיא אכלה תשעה צימוקים ספוגים בג'ין ביום, וכך היא הבריאה, לוסיה דקלרק, המתגוררת בבית האבות בניו ג'רזי, שרדה שלושה בעלים, שתי מלחמות עולם, ועכשיו שתי מגפות. הסבתא-רבתא, שהייתה בת שנתיים עם התפרצות השפעת הספרדית, החלימה כעת מנגיף הקורונה כעבור יותר ממאה שנה, לאחר שנבדקה ונמצאה חיובית למחלה ב-25 בינואר.

תוצאות הבדיקה הגיעו יום אחרי שקיבלה את הזריקה השנייה שלה של חיסון פייזר, כך אמר מנהל בית האבות, מייקל ניימן, ל'ניו יורק טיימס'. למרות שהיא נחשבת למטופלת בסיכון גבוה בשל גילה, ניימן אמר כי היא לא הראתה סימפטומים של הנגיף וחזרה לחדרה תוך שבועיים.

"אני מרגישה נפלא" היא אמרה לרשת CBS ביום שני וגילתה את הסוד לאריכות הימים שלה, "להתפלל, להתפלל, להתפלל וללא ג'אנק פוד" אמרה. אבל בשיחה עם ה'טיימס', אמרה לוסיה כי היא שרדה אולי בגלל מצרך אחר בחייה, היא אכלה תשע צימוקים ספוגים בג'ין בכל בוקר, אותם אכלה במשך רוב חייה. הקשישה בת 105 גם מצחצחת שיניים מדי יום עם סודה לשתיה, דבר שלטענתה גורם לה לשמור על כל השיניים המקוריות שלה.

היא נולדה במאווי, במדינת הוואי, בשנת 1916 לאם גואטמלית ואב ספרדי, דקלרק חיה את מגפת השפעת הספרדית, שתי מלחמות עולם ומותם של שלושה בעלים ובן. ה'דיילי מייל' הבריטי מדווח כי בעבר היא התגוררה בוויומינג בקליפורניה, ואף חזרה להוואי לזמן מה, לפני שהתיישבה בניו ג'רזי בסוף שנות ה-70 שלה.

קשישה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד