י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ידיים קשורות ובנדנה בפה

עובד בן 19 ביים חטיפה כדי להתחמק מהעבודה

שערי תירוצים לא ננעלו: עובד כבן 19 מאריזונה ביים חטיפה במטרה להתחמק מעבודתו במפעל צמיגים מקומי | השוטרים שחקרו את האירוע לא מצאו כל בסיס לדיווח על חטיפה עד שעלו על הסיבה האמיתית להיעדרותו מהעבודה

עובד בן 19 ביים חטיפה כדי להתחמק מהעבודה
העובד כפות צילום: Coolidge Police Departmen

עובד במפעל צמיגים באריזונה בן 19, נמצא קשור ליד מגדל מים עם בנדנה בפיו, אך התברר כי הוא ביים את החטיפה שלו כדי להתחמק מהעבודה.

לאחר חקירת משטרה התברר כי ברנדון סולס, בן ה-19, נמצא כשידיו קשורות בחגורה שלו ובנדנה תחובה בפיו בקולידג' אריזונה. אך מתברר כי היא ביים את חטיפתו כדי להתחמק מהעבודה.

על פי הדיווחים באריזונה, סולס סיפר לשוטרים ששני רעולי פנים הפילו אותו והוא היה מחוסר הכרה, הם חטפו אותו והשליכו אותו ליד מגדל מים בעיר.

מאוחר יותר, לאחר שהמשטרה לא מצאה שום הוכחה לפשע, הוא הודה כי המציא את הסיפור כדי להשתחרר מעבודתו במפעל הצמיגים, כך דווח בתקשורת המקומית.

לסולס לא הועילו כל ההתנצלויות והתירוצים והוא פוטר מעבודתו מאז התגלתה התרמית.

בתמונות שפרסמו שוטרים נראים סולס מונח על הקרקע, קשור, לאחר שנמצא על ידי עובר אורח. המפקד מארק טרסרו אמר לרשת- ABC : "הוא הודיע ​​לנו שהוא היה עם בנדנה בפיו, והחוטפים קשרו את ידיו בחגורה שלו, והניחו אותו על האדמה לצד הדרך שם הוא קיווה שמישהו יראה אותו".

השוטרים סיפרו כי הם חשדו בגירסתו לאירועים לאחר שבדקו את צילומי מצלמות האבטחה מסביב לביתו. סולס אמר למשטרה כי הוא נחטף בגלל כסף שאביו הסתיר ברחבי העיר, אך הדבר התברר כשקר, סולס נמצא על ידי המשטרה ב-10 בפברואר; הוא נעצר ב-17 בפברואר בגין דיווח כוזב למשטרה.

ביום חטיפה עובד אריזונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד