י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בחירות חמישיות?

27 יום לבחירות: גוש הימין עדיין ללא רוב

פחות מחודש לבחירות ונדמה כי מה שהיה הוא שיהיה, ולפי המצב הנוכחי ישראל תיאלץ לצעוד לסבב בחירות נוסף בקרוב | מפת הגושים המלאה 

27 יום לבחירות: גוש הימין עדיין ללא רוב
סידור קלפיות צילום: פלאש 90

27 יום לבחירות וגוש הימין מתקשה לגייס רוב של 61 להקמת ממשלת ימין, בסקר של 'כאן חדשות' עולה כי הגוש מסתכן כתוצאה מכך ש'הציונות הדתית' מגרדת את אחוז החסימה.

על פי הסקר שערך סוקר 'כאן חדשות' דודי חסיד ומכון קנטאר והתפרסם הבוקר (רביעי) עולה כי הליכוד זוכה ב– 29 מנדטים, יש עתיד זוכה ב– 18 מנדטים, תקווה חדשה זוכה ב- 13 מנדטים, ימינה ב – 11 מנדטים, והרשימה המשותפת עם– 9 מנדטים.

בהמשך, ש"ס זוכה ב– 8 מנדטים , יהדות התורה – 7 מנדטים, ישראל ביתנו גם עם 7 מנדטים, העבודה מתייצבת על 6 מנדטים. והציונות הדתית, מרצ וכחול לבן על סף אחוז החסימה עם 4 מנדטים כל אחד.

על פי הסקר הזה, גוש הימין עם 59 מנדטים ואילו גוש רק לא ביבי עם 61 מנדטים אך עדיין לא נראה כי תקום ממשלה של ליברמן לצד הרשימה המשותפת.

בסקר רדיו 103 שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס של הסוקר מנחם לזר, גוש הימין אמנם מתחזק במנדט אך עדיין לוקה בחסר להקמת ממשלת ימין "על מלא" כפי שקורא ראש הממשלה בקמפיין הליכוד.

על פי סקר 103, הליכוד זוכה ב- 28 מנדטים, יש עתיד זוכה ב- 18 מנדטים, תקווה חדשה עם 13 מנדטים, ימינה עם 12 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 9 מנדטים וש״ס עם 8 מנדטים.

בהמשך, יהדות התורה עם 7 מנדטים, כך גם ישראל ביתנו ששומרת על יציבות עם 7 מנדטים, העבודה זוכה ב 6 מנדטים, ואילו הציונות הדתית על פי הסקר זוכה ב 5 מנדטים, כשבתחתית הרשימה מרץ וכחול לבן עם 4 מנדטים כל אחד.

סקר בחירות 2021 גוש ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד