י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
השקה בלאומי

מהלך אסטרטגי כולל במגזר החרדי: בנק שחושב מחר

חושבים על המחר - גם במשכנתאות: נציגויות חדשות של לאומי למשכנתאות בצפת, רמת בית שמש ובני ברק

מהלך אסטרטגי כולל במגזר החרדי: בנק שחושב מחר
אורי יוניסי צילום: כפיר סיוון

בנק לאומי יוצא בימים אלו במהלך אסטרטגי כולל ומקיף במגזר החרדי, עם שורה ארוכה של מוצרים ומסלולים ייעודיים המותאמים במדויק לצרכי הלקוח החרדי, מתוך הסתכלות ארוכת טווח וראייה צופה פני עתיד בכל הרמות. במסגרת המהלך השיק הבנק קמפיין ייחודי במדיה החרדית, עם המסר לאומי – בנק שחושב מחר. הקמפיין מכוון לכלל הקהילות והזרמים בציבור החרדי, מתוך הבנה כי הלקוח מצפה לקבל כבר היום מענה בנקאי מקצועי ומקיף לצרכים הנוכחיים והעתידיים של המשפחה או העסק.

במסגרת המהלך האסטרטגי הושם דגש מיוחד בלאומי על כל צרכי הדיור במגזר החרדי, כאשר לצד הנציגויות הקיימות של לאומי למשכנתאות בפריסה ארצית רחבה, נפתחו בימים אלו נציגויות משכנתאות חדשות בסניפי לאומי בצפת וברמת בית שמש, זאת לצד הוספת יועצי משכנתאות ייעודיים בנציגות בבני ברק, במטרה לתת מענה נגיש וקרוב לתושבים גם בתחום הדיור והמשכנתאות.

הנציגויות החדשות שנפתחו בימים אלו מצטרפות לעשרות נציגויות וותיקות של לאומי למשכנתאות, המעניקות שירות מקצועי ומותאם לצרכי הלקוח החרדי בסניפי הבנק הממוקמים באזורים החרדיים ברחבי הארץ, כולל בסניפי לאומי בירושלים, בני ברק, בית שמש ורמת בית שמש, אשדוד, נתיבות, פתח תקוה, צפת, חיפה, קרית גת, מודיעין ועוד.  

לנציגות המשכנתאות בסניף לאומי בחזון איש בבני ברק מצטרף נציג משכנתאות חדש לצוות הקיים, בניהולו של דן גוטמן. הנציגות החדשה בשלוחת רמת בית שמש תאויש על ידי הבנקאי אלי סלומון, תושב העיר, שיעניק שירות מקצועי ואדיב ללקוחות. מדובר בבנקאים מומחים ובעלי ניסיון מקצועי רב בתחום המשכנתאות, לצד היכרות מעמיקה עם צרכי המשפחה החרדית בראייה קדימה לאורך חיי המשכנתא.   

כזכור, בדו"ח מיוחד שפרסמה הוועדה המקצועית של התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל, בנוגע להתנהלות המערכת הבנקאית בתקופת הקורונה, צוין כי בניגוד לבנקים אחרים, שחלקם ניצלו את המצב להעלות ריביות ולא הצליחו לספק שירות בנקאי הולם ללקוחות, הרי שלאומי הוביל בתחום השירות ללקוח ואף שימר את מדיניות התמחור המקובלת בבנק בנוגע לריבית על משכנתאות, בהתאם לנתונים ולשיקולים המקצועיים בכל תיק שהוגש לבנק.


סניף לאומי • יח"צ

מחבר הדו"ח, יונתן ברלינר, כותב כי "באופן מוחלט ובולט, התפקוד של בנק לאומי במשבר היה מעל כל הבנקים. ברמת תפקוד מערך המשכנתאות, לאומי התחיל כבר לפני כשנתיים להעביר חלק משמעותי מפעילות המשכנתאות לדיגיטל - נוסף על מוקד המיחזורים של המשכנתאות ולאומי ישיר, שפועלים בנפרד, כשחלק גדול מהבנקאים בדיגיטל הגיעו מהסניפים, כך שהם מכירים מקרוב את העבודה בשטח".

מערך הדיגיטל של לאומי הינו יעיל ואפקטיבי ביותר, עם ניסיון רב וסמכויות נרחבות", נכתב בדו"ח בהתייחס לשירות המשכנתא הדיגיטלית הבלעדית לבנק לאומי, המאפשר השלמת כל תהליך הוצאת המשכנתא מהבית, למעט הגעה חד פעמית לסניף לצורך חתימה סופית על מסמכי ההלוואה.

בהנהלת לאומי מציינים, כי לאור זאת שחלק נכבד מהמשכנתאות במגזר החרדי מבוצעות בשיתוף יועצי משכנתאות חיצוניים, העמיד הבנק צוות ייעודי המעניק שירות מיטבי ומהיר ליועצי משכנתאות הפעילים במגזר החרדי, תוך בחינת הבקשה למשכנתא בצורה המקצועית והיעילה ביותר. בנוסף, לאומי עובד עם מגוון קבוצות רכישה ועמותות בנייה במגזר החרדי ומלווה פרויקטים שונים, בין היתר  ברמת שלמה ובית וגן בירושלים, רמת בית שמש, מודיעין עילית, אופקים ומקומות נוספים ברחבי הארץ.

אורי יוניסי, ראש חטיבת משכנתאות וקשרי לקוחות בלאומי, מבהיר כי מאחורי המהלך האסטרטגי עומדים מחקרי עומק שבוצעו במשך תקופה ארוכה, במסגרת היערכות נרחבת ופיתוח תוכנית פעולה ארוכת טווח במגזר החרדי. "היום אני יכול לומר שבנק לאומי בשל לספק את ארסנל המוצרים המותאם ביותר לצרכי הלקוח החרדי, לאחר למידה מעמיקה של מפת הצרכים והאירועים לאורך החיים של המשפחה החרדית, החל מלימודים, נישואי ילדים, רכישת דירות, עזרה לילדים, ניהול מוסדות – כל התהליכים הללו נותחו היטב ברמה המקצועית, והם יזכו למענה בנקאי מלא ומותאם הן בגישת הסניפים והן מבחינת מגוון המוצרים הבנקאיים שיוצעו ללקוח החרדי.", דברי אורי יוניסי.

בנק לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד