י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נערכים לבחירות

נתניהו: "לחשוף את נשף המסיכות של בנט וגדעון"

27 יום לבחירות ובליכוד התכנסו הבוקר לישיבת סיעה והיערכות למערכת הבחירות | רה"מ נתניהו בחר לתקוף במהלך הישיבה את יריביו הפוליטיים והזהיר מפני מפלגת שמאל בראשות יאיר לפיד בתמיכתם של נפתלי בנט וגדעון סער 

נתניהו: "לחשוף את נשף המסיכות של בנט וגדעון"
בנימין נתניהו צילום: David Cohen/Flash90

סיעת 'הליכוד' התכנסה היום (רביעי) לישיבת סיעה והיערכות לבחירות לכנסת ה-24, במהלכה ראש הממשלה חידד את המסר כי הבחירות יהיו בינו לבין יאיר לפיד.

לדברי נתניהו, אין ללפיד סיכוי להקים ממשלה בלי הרשימה המשותפת וכי לדבריו יש פוטנציאל ל-40 מנדטים לליכוד.

ראש הממשלה אמר בסיעה: "אנחנו ערב פורים ובנט וגדעון כל הזמן מתחפשים. הם אומרים כל יום "לא נשב עם לפיד", עוברים מאולפן לאולפן. שואלים אותם על מזג האוויר והם אומרים "לא נשב עם לפיד". הם מוכרחים להכחיש, ואתם יודעים למה? כי הם לא יכולים בלי לפיד".

לדברי נתניהו, "אין להם דרך להרכיב ממשלה בלי שהיא תהיה ממשלת שמאל בראשות לפיד, או מלא-מלא או חלקי", תוך שהוא מחדד: "הבחירה בבחירות האלה היא מי יהיה ראש הממשלה - אני או לפיד. הפוטנציאל שלנו הוא להביא 40 מנדטים לליכוד בעידוד הצבעה של האנשים שלנו שיושבים בבית".

עוד תקף ראש הממשלה: "בנשף המסכות בנט וגדעון מנסים להסתיר שאין להם ממשלה בלי לפיד כראש ממשלה - וצריך לחשוף את זה", כשהוא מתייחס גם לתוכנית הכלכלית שנתקעה בשל סירוב ממפלגות יריבות.

נתניהו הבטיח והתחייב כי יפעל להביא את התוכנית אחרי הבחירות. "ניאבק כדי להביא את תוכנית הסיוע הכלכלית שלנו לכל האזרחים והעצמאיים, אבל אם פוליטיקאים חסרי אחריות והיועצים המשפטיים ימשיכו לבלום אותנו בגלל שיקולי בחירות מבחינתם, אני אביא ביום הראשון של ממשלת הימין סיוע של 15 מיליארד שקל לכל אזרחי ישראל".

ביבי נתניהו הליכוד בחירות 2021 גדעון סער נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד