י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ומדוע לא חתם על נאמנות?

סמוטריץ' מגיב לבנט: "פונה לממשלת שמאל"

לאחר שבנט הצהיר הבוקר כי לא ישב בממשלה בהובלת לפיד, שותפו לשעבר יו"ר 'הציונות הדתית' עדיין לא נשמע מרוצה: "אני שמעתי את ההיפך" | סמוטריץ' התייחס גם לאי חתימתו על מסמך הנאמנות של נתניהו: "אני לא מוכן לחתום על מסמכים של מפלגות"

סמוטריץ' מגיב לבנט: "פונה לממשלת שמאל"
סמוטריץ' צילום: נועם ריבקין פנטון / פלאש 90

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' התראיין היום (רביעי) ל-103fm, והתייחס להצהרה של בנט כי לא ישב בממשלה בראשות לפיד ואמר: "אני שמעתי את ההיפך וזה מצער אותי מאוד".

"אני שמעתי שפניו לממשלה עם השמאל. הוא אומר 'אני לא מוכן שלפיד יהיה ראש הממשלה', אבל הוא יכול לשבת איתו. חבל לי שנפתלי מחליש את המאמץ", הוסיף.

סמוטריץ' התייחס גם לאי החתימה על מסמך הנאמנות לנתניהו ואמר: "אני דרשתי לחתום על כל מסמך שמדבר בשפה של ערכים, אני לא מוכן לחתום על מסמכים שמדברים בסגנון של אנשים ומפלגות. כבר שנתיים שאנחנו תקועים כי הכול אישי, הכול עלבונות, חרמות ומשקעי העבר".

הוא ציין כי: "חתמתי עם נתניהו על הסכם שיש בו הסכם עודפים, והסכם לשיתוף פעולה פוליטי סביב ערכים. אני החתמתי את נתניהו על קווי יסוד מפורטים וברורים".

"אני הולך לממשלה עם הליכוד והמפלגות החרדיות ואני מקווה שגם בנט יבוא ב-61 מנדטים", הבהיר.

כזכור, נפתלי בנט אמר הבוקר ל'רשת ב', כי הוא ישב בממשלה רק בהובלת הימין: "ימינה לא תשב בממשלה בהובלת השמאל, כולל עם לפיד כראש ממשלה".

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט בחירות 2021 ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד