י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הסיפור האמיתי

המשלוחנים שקרסו בתקופת הקורונה נחשפים לראשונה

יש מי שאצלו מנה זה חיסון, ויש מי שבשבילו זה פשוט סעודת פורים מבית התבשיל • מוישי ויענקי מחכים למשלוחן מ"המסעדה" כל יום, לא רק ביום הפורים. הם כבר יודעים שאפילו בסגר מותר למשלוחנים לעבוד, אבל אף אחד לא גילה להם את הסיפור האמיתי...

המשלוחנים שקרסו בתקופת הקורונה נחשפים לראשונה
משלוחים בקורונה צילום: יח"צ

כן, אנחנו יודעים שכבר קיבלת עשרות מיילים ופניות מהת"תים השונים עם כותרות זועקות לעזרה. אבל זה ממש לא "עוד אחד" מהם. אלו הם סיפורם של אלפי עניי עירך שאת חלקם אתה פוגש מדי שבת בספסל הסמוך אליך בבית הכנסת.

ייתכן, שזה בכלל הסיפור שלך, של ההורים שלך. אם רק היית שם לב שהמשלוחן מ"המסעדה" הוא לא השליח של 'תן ביס' אולי היה נופל לך האסימון שזה עוד אחד מהמלאכים של בית התבשיל...

בזמן שתפגשו בפורים את הטנדרים של ארגוני החסד השונים, את הלוגו של בית התבשיל לא תמצאו בשום מקום. אבל הטנדרים שלנו עובדים 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. בזמן שהתרגלנו כולנו לעידן המשלוחים מחוץ לדלת, היו משפחות רבות שאספו משלוח ממישהו שהוא לא השליח של 'וולט' או 'תן ביס' – אלא השליח של בית התבשיל.

למתנות לאביונים בהידור רב עבור בית התבשיל הקליקו כאן >>>

מוישי ויענקי היו בכלל באמצע ה"למידה מרחוק" כשאמא אספה את המשלוח הארוז למופת מחוץ לדלת. לא היה עליו כל זכר לארגון חסד כזה או אחר, זה היה "המשלוח מהמסעדה". רוחמי גם התרגלה מזמן ל"פינוקים של המסעדות", עוד הרבה לפני עידן הקורונה, אבל מה שהיא לא יודעת זה שאנחנו המסעדה!

אז בזמן שאתם מתלבטים למי לתרום מתנות לאביונים בהידור מלא, תחשבו רגע על מוישי ויענקי שמחכים למשלוחן שיביא את סעודת הפורים "מהמסעדה". תקדישו רגע לרוחמי שבשבילה מנה זה ממש לו חיסון לקורונה, אלא לחם לאכול. תחשבו על השכן שמחכה למשלוחן החביב שבכלל התחיל את המסלול במטבחי 'בית התבשיל'!

השנה, יותר מתמיד, הם זקוקים לך ומתחננים לעזרתך!

למתנות לאביונים בהידור רב עבור בית התבשיל הקליקו כאן >>>

 

 

שירות משלוחים בית התבשיל סעודת עניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד