י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בלילה אחד

המרכז הרפואי ברזילי: שישה מאושפזים צעירים בהם בת 13 ובן 11

לילה של אשפוזי חולי קורונה קורונה צעירים בלבד במרכז הרפואי ברזילי: ששה מאושפזים חדשים נקלטו הלילה  בבית החולים, ביניהם שני ילדים, שלוש יולדות בטרימסטר השלישי להריון, וצעיר בן 25

המרכז הרפואי ברזילי: שישה מאושפזים צעירים בהם בת 13 ובן 11
מחלקת קורונה צילום: דוד כהן, פלאש 90

הלילה (בין שלישי לרביעי) התקבלו במחלקת הקורונה של המרכז הרפואי ברזילי ששה מאושפזים חדשים של מטופלים מאומתי קורונה. צעיר בן 25, שני ילדים - בת 13, וילד בן 11, ושלוש יולדות - יולדת בת 35, בשבוע 34 לפני לידה, יולדת בת 19 בשבוע 40 ויולדת בת 25, שבוע 37. לא אושפזו מבוגרים מגיל 50 כלל.

סך הכל מאושפזים בבית החולים 51 חולי קורונה, 4 בטיפול נמרץ, ילד בטיפול נמרץ ילדים, 2 נשים נשים בסיכון גבוה לפני לידה, ו-2 יולדות מאומתות בלידה פעילה.

משרד הבריאות עדכן היום כי 21 נשים בהריון או יולדות מאושפזות כעת במחלקות הקורונה, 11 מתוכן במצב קשה וקריטי, שתיים במצב בינוני והשאר קל.

בתוך כך, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר הבוקר "שהחיסונים לא יכניסו אותנו לאופוריה. עדיין אין לנו מספיק מחוסנים שעבר שבוע מהחיסון השני שקיבלו כדי לחגוג בלי הכרה בפורים".

הוא ציין כי עד כה התחסנו למעלה מ 4.5 מיליון איש, מתוכם 3,147,000 קיבלו גם מנה שניה. אתמול התחסנו כ 150,000 איש.

הוא אמר כי "כדי לבטל את גזירת המן הרשע, עם ישראל היה בערבות הדדית מלאה וצם עבור אסתר שלושה ימים. אני לא מבקש לצום שלושה ימים. מבקש רק להקפיד על ההנחיות עבור בעלי העסקים שרק עכשיו חזרו, עבור התרבות, המלונות, החינוך. עבור הבריאות שלנו, החיים שלנו. עבור הילדים שלנו שעדיין לא יכולים להתחסן. אל תלכו למסיבות, גם לא לטישים. תחגגו בבית".

המרכז הרפואי ברזילי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד