י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נעצר לחקירה

אלמוני ניסה להיכנס לבית שר התורה ובידו סכין: "יש לי מסר לרב"

מהומה פרצה סמוך לביתו של שר התורה כשצעיר אלמוני הגיע היום למעונו של הגר"ח קנייבסקי בבני ברק וביקש להיכנס ולשוחח עם הרב, תוך שהוא מצהיר כי בידו סכין. אנשי השיטור העירוני שהגיעו במהירות למקום עצרו אותו והוא עוכב לחקירה. מסתמן כי מדובר באדם הלוקה בנפשו

אלמוני ניסה להיכנס לבית שר התורה ובידו סכין: "יש לי מסר לרב"
התקרית ליד בית הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

זעזוע בעיר התורה: צעיר אלמוני, בשנות ה-20 לחייו הגיע היום (רביעי) בשעות הצהריים לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני ברק, ודרש מבאי המקום להיכנס ולשוחח עם הרב, תוך שהוא מצהיר כי ברשותו סכין. על-פי הפרטים הידועים עד-כה, נראה כי מדובר באדם המעורער בנפשו.

אנשי השיטור העירוני שהגיעו למקום לאחר שהוזעקו על ידי בני המשפחה, עיכבו את החשוד והוא מובא כעת לחקירה בתחנת המשטרה בבני ברק. נכון לשעה זו הוא אינו משתף פעולה בחקירתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האלמוני נעצר לאחר שאמר לבני הבית כי "יש לו מסר לגר"ח". שליח מטעם בית הרב מגיש כעת תלונה במשטרה. עוד נודע, כי איש השיטור העירוני, אדיר מעטו, המקורב לבתי גדולי ישראל, הגיע במהירות למקום והשתלט על החשוד.

יצוין, כי לא מדובר בתקדים בו אדם המעורר בנפשו מתפרץ לבתיהם של גדולי ישראל. כזכור, יממה לאחר הבחירות לרשויות המקומיות ב-2013, הגיע אדם תימהוני לביתו של הגראי"ל שטיינמן ותקף אותו. הדבר עורר סערה גדולה ברחוב החרדי.

בליל כ"ז בתמוז תשע"א, הגיע תושב אלעד אשר דהאן, כשהוא חמוש בסכין לביתו של הבבא אלעזר בבאר שבע בזמן שקיבל קהל. דאהן התנפל על הרב ופצע אותו אנושות בדקירות סכין. מותו של הרב נקבע זמן קצר לאחר מכן. על דהאן נגזר מאסר עולם בגין הרצח המזעזע.

 

הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד