ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
יום המסוגל לישועה

בחצות הלילה מעמד נורא הוד לזיווג הגון ולזרש"ק בקבר החזו"א כסדר שתיקן מרן רבי יעקב אידלשטיין זצוק"ל

הושלמו ההכנות למעמד תפילה וזעקה לישועת הכלל והפרט בליל פורים בחצות הלילה ע"י מאות עמלי 'תורת חסד'

בחצות הלילה מעמד נורא הוד לזיווג הגון ולזרש"ק בקבר החזו"א כסדר שתיקן מרן רבי יעקב אידלשטיין זצוק"ל
התפילה המיוחדת צילום: יח"צ

ההד החזק שמעוררים סדרי הלימוד והתפילה  של 'תורת חסד' צובר תאוצה מיום ליום אינסוף טלפונים פוקדים את 'תורת חסד' בימים אלו ממש. מכל סוגי הקשיים, מתקשרים אנשים ומבררים מה צריך לעשות כדי להשתתף במעמד ההיסטורי בליל פורים הבעל''ט , שמאשתקד זכו מאות משפחות לשמחות עצומות, כאלו שאיש כבר לא פילל להן באמת. שמחות אחרות שקיוו וייחלו להן כל כך. נוספות שהיו 'בהמתנה' זמן ממושך... המשותף לכולן הוא תחושת הפלא העמוקה, שאחרי החזקת עמלי 'תורת חסד' החלו הענינים לזוז עד הסיום הטוב, המרגש, המפעים, המרטיט. בחסדי שמים.

ניתן למסור כאן שמות לתפילה המסוגלת והמיוחדת>>>

וגם השנה לאחר סדרי לימוד מיוחדים ע''י מאות עמלי התורה יעלו מניין ת''ח לציונו של מרנא החזו"א כשהמעמד המרכזי יתקיים בית הכנסת 'חניכי הישיבות' ברחוב גניחובסקי 7 , ובבית הכנסת המרכזי מניין אברכים ברחוב אבוחצירה 7 בני ברק כשלפני התיבה יתפלל  ראש רשת הכוללים של 'תורת חסד'  חתנא דבי נשיאה הגאון רבי יצחק קולדצקי שליט"א ובאותו הזמן יעתירו רבותינו גדולי ישראל מרן רה''י הגרב''מ אזרחי שליט''א ומרן רה'''י הגרב''ד פוברסקי שליט''א ובנוסף מניין אברכים יפקדו את קברו של החזון איש זיע"א שם יתקיים מעמד נוסף למצפים לישועה לפי נוסח התפילה שתיקן מרן הגר''י אידלשטיין זצוק''ל

בעקבות המצב הנוכחי בו שרוי עם ישראל בעקבות הנגיף והיכלי התורה עדין סגורים, עלו ראשי הכולל למעונם של גדולי ישראל שהכריעו שהאברכים ילמדו בביתם למעט אלו שבס"ד החלימו וילמדו בקפסולות בהיכלי התורה  ויקדישו את לימודם שיתקיים בתענית דיבור למען אלו הזקוקים לישועה.

לאחר שמאות האברכים ילמדו בערגה, בכיסופים, בכוונה גדולה, בהתעוררות. ובחצי הלילה  יצטרפו למעמד התפילה המרגש.

ניתן למסור כאן שמות לתפילה המסוגלת והמיוחדת>>>

כשאליהן יצטרפו בשידור חי אלפי עמך בית ישראל כשבסוף התפילה יאמרו נשמת כל חי אלו שזכו בשנה האחרונה לישועות מיוחדות ,ובתפילה שמאות משפחות חדשות, בעזרת השם. מאות משפחות של מחזיקי תורת יום הפורים – יקבלו את הישועה המיוחלת בס"ד

למעלה מעשור נערכים המעמדים נוראי ההוד הללו, על ידי רשת 'תורת חסד' וסיפורים רבים על מחזיקי התורה והתפילות, שנושעו, עוברים מדי שנה מפה לאוזן.

והיום הזה שידוע כזמן של סגולה והתעוררות הרחמים למען הזקוקים לישועה ובפרט בעת הזאת לפרנסה בשפע ובנקל ,  לזרש''ק ולזיווגים הגונים. וישועות רבות נודעו מקרב השמות שהוזכרו במעמדי התפילה והוזכרו ברבים כסגולה בדוקה לישועה.

וגם הפעם, כמו בפורים בשנה שעברה, יש ל'תורת חסד' בשורה עצומה: תורם אלמוני החפץ בעילום שמו – מוכן לתרום מחצית שניה, לכל אדם שיכול לתרום רק מחצית המנין הפעם, אפשר להשיג את הזכות הכבירה הזאת בחצי המחיר וזה לרפואת הילד יוסף שמואל חיים בן מרים שחלה במחלה ל"ע וזקוק לרחמי שמים מרובים

בשנה שעברה, האפשרות הנדירה הזאת הביאה לא מעט משפחות לקחת ע''ע 'מנין אברכים'. אין מה לומר, שחמישים אחוזים אינם מאה, והרבה יותר קל לקבל החלטה על מחצית מן הסכום.

התורם, שהקציב תחילה מספר תורמים מועט, הגדיל את סכום התרומה שלו, כשראה איזו השתוקקות יש בציבור להגדיל תורה ולהאדירה

ברשת הכוללים מבקשים מהציבור להקדים את מסירת השמות למעמד המיוחד בכדי למנוע את הלחץ של הרגע האחרון>>>




הרב יצחק קולדצקי תפילת רבים פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!