י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

שיתוף פעולה ייחודי בין באדג'ט ל'יד שרה'

לקוחות באדג'ט יקבלו בסיום השכרת רכב או בעת רכישת רכב שאלון שביעות רצון • על כל שאלון שביעות רצון מתחייבים בבאדג'ט להעביר תרומה לארגון 'יד שרה'

שיתוף פעולה ייחודי בין באדג'ט ל'יד שרה'

חברת באדג'ט החליטה לקחת חלק בפעילות למען הקהילה ולעמוד לצדה של עמותת יד שרה בפעילות שיווקית מקורית. החברה החליטה לשלב פעילות לקבלת משוב שביעות רצון מלקוחות החברה עם תרומה לארגון החסד.

שיתוף הפעולה והתרומה לקהילה יתבצע באופן הבא: לקוחות באדג'ט יקבלו בסיום השכרת רכב או בעת רכישה שאלון שביעות רצון, אותו יצטרכו למלא. על כל שאלון שביעות רצון מתחייבים בבאדג'ט להעביר תרומה לארגון יד שרה.

דניאלה קדוש, מנהלת השיווק בחברת באדג'ט: "במסגרת מאמצינו לשפר את השירות ללקוחותינו המקומיים והבינלאומיים, החלטנו לרתום את לקוחותינו למתן משוב באמצעות תרומה משותפת לקהילה. באדג'ט בחרה ב'יד שרה', מתוך הכרה בחשיבותו ובתרומתו, בין השאר, באספקת ציוד רפואי לקשישים וחולים. לשם כך הצבנו תיבות יד שרה למילוי הסקרים בכל סניפי החברה ברחבי הארץ. תדרכנו את עובדינו וכולנו יחד מגויסים למבצע מילוי השאלונים ובאמצעותם הגדלת התרומה ליד שרה''.

שלמה לוברבום, מנכ''ל יד שרה, מברך על שיתוף הפעולה: ''גם ביד שרה אנו חותרים תמיד לשירות איכותי, מקצועי ומכל הלב. אני מקווה שיחד עם הנהלת חברת באדג'ט ולקוחותיה, נוכל לרכוש ציוד רפואי נוסף שיושאל לתושבי ישראל ולתיירים הבאים לבקר בה''.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד