י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
רחוקה מאוד מישראל

קנדה: רק בעוד מספר שבועות יחלו בחיסון בני 80

בעוד בישראל כבר מתכננים במרץ לחסן את הילדים, בקנדה רק כעת מתכוננים להתחיל במבצע החיסונים לגילאי 80+. מאמצי החיסון בחודשים ינואר ופברואר התמקדו בעיקר בבתי אבות, כעת מתבצע מבצע חיסונים לאנשי רפואה בבתי חולים, חובשים, פראמדיקים וכבאים

קנדה: רק בעוד מספר שבועות יחלו בחיסון בני 80
חיסונים. אילוסטרציה צילום: unsplash

הרשויות באונטריו - קנדה הודיעו הודיעו אמש (רביעי) כי אפשר להזמין תור לחיסון שיחל ב-15 במרץ.

לאחר השקת הפלטפורמה האינטרנטית, אנשים מעל גיל 80 באונטריו יכולים להתחיל להזמין את התור שלהם לחיסון, אנשים מעל גיל 75 יוכלו להזמין החל מאפריל, ובמאי אנשים מעל גיל 70 יקבלו חיסון, בחודש יוני אנשים בני 65 ומעלה יוכלו להזמין תור, ואנשים מעל גיל 60 יוכלו להזמין תור בחודש יולי.

מאמצי החיסון בעיר בחודשים ינואר ופברואר התמקדו בעיקר בבתי אבות, כעת מתבצע מבצע חיסונים לאנשי רפואה בבתי חולים, חובשים, פראמדיקים וכבאים.

לאחר פתיחתן, המרפאות יפעלו בין השעות 8:00 בבוקר ל-22:00 שבעה ימים בשבוע, ויספקו כמעט 11,000 חיסונים ביום, העיר בוחנת גם את הרעיון להפעלת המרפאות 24/7. עובדים חיוניים עשויים להתחיל לקבל את זריקותיהם בחודש מאי אם יהיה מספיק חיסונים, אך הממשלה עדיין מחליטה מי יהיה בקבוצה זו.

בעוד בקנדה החיסונים מתנהלים בקצב מאד איטי, בישראל המצב נראה טוב, ראש הממשלה נתניהו אמר כי יש תוכניות לחסן ילדים מגיל 12, אך עדיין ממתינים לאישור של ה-FDA האמריקני בנוגע לתוצאות המחקר.

"אני שוחחתי עם ידידי, מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, וסיכמנו שיהיה רצף אספקה של חיסוני פייזר, ללא שום מחסור של פייזר. ללא שום מחסור, ללא שום קיטוע, ללא שום הפסקה. ובכן, לכו להתחסן" אמר נתניהו אתמול. "אגב, גם ממודרנה אנחנו מקבלים, בנוסף, עוד ועוד ועוד חיסונים. לכו להתחסן. אני אומר לכולם, לכו להתחסן וקבלו את התו הירוק, ונחזור ביחד לחיים שאנחנו זוכרים וכל כך אוהבים", כך נתניהו.

קנדה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד